Bizim Handan'ın Ayakkabı Sorunsalı

Aralık 05, 2013

Bende bunu giyecek bilek nerdeee...


Çok topuklu

Çok düz
Çok sivri
Çok küt



Çok süslü



Çok,  eee, şey

Topuklular bana çok uzak, düzlerin çoğu babaanne modeli, babetler ayağı gereksizce uzun gösteriyor, ince tabanlılar çok rahatsız.

İki yıldır siyah ayakkabı almaya çalışıyorum , yok, bulamıyorum. İstediğim güzel ve rahat bir şey. Hani bulup da pahalı gelse bile bir şekilde edineceğim ama beğenemiyorum.... 

İnanılmaz ama gerçek anacım.

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. haklısın bazen bedava verseler giyilecek şey yok...
    benim model nasıl?

    YanıtlaSil
  2. Hahahah Handan yine çok güldüm :) Ama aynı ben, hadi topukluları geçtim, tüm bu senin kriterleri geçip benim de güzel bulduklarım nedense ille de ayağımı vurur. Hem güzel hem rahat ayakkabı bulmak gerçekten imkansız gibi bir şey...

    YanıtlaSil
  3. Öziicim senin modeli beğendim de bu sefer bağcıksız bir şey alayım demiştim, ama sanırım yine spor ayakkabı modellerine doğru kaymaktayım. Sen ayakkabının akıbetini bir bildir ona göre karar vereceğim :)

    Selencim ayak vurmasını attım kriterlerden, o Allah'ın emri. Çantamda her daim yara bantı olmasının tek sebebi budur (Çocuklar doğmadan önce de vardı şimdi onlarla paylaşmaktayız:). Hele yazın yara bantı deposuna dönüyorum resmen.

    YanıtlaSil
  4. Resimlere yaptigin yorumlar dogru ama handancim:) bende babet cok seviyorum ama ayaklar tombik onden agriyolar :(herkesin arkadan yarabandi olur.benimki onde :)bu arada cepten hizli hizli yorum yaziyorum diye.cumlelerim hep devrik!

    YanıtlaSil
  5. Mehtapcım ayakkabının altı çok düz olunca ayakların ağrımamasına imkân yok zaten. Ben onlarla -aynen topuklularda olduğu gibi- yürüyemiyorum bile.

    YanıtlaSil