Mahçup Ettin Beni Sevdacım :-)

Aralık 18, 2013

Kargoya gittiğimde bir sürprizle karşılaştım. Sevgili Sevda bana sadece kart göndermeyip bir de hediyeler koymuş içine. Hepsi birbirinden güzel.


Kitap ayracı nefis. Bilge'nin yazdığı karta bayıldım. Defterim bir harika. Kalem inanılmaz:-)

İçinden karaçam tohumu çıkan kaleminiz oldu mu sizin hiç bakalım:-)

Tekrar teşekkürler canım.

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. Vallahi cok hoş, iyi gunlerde kullanilsinlar. Kalemi ilk fotoda görür görmez merak ettim zaten nasıl birseyki o:)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Nesrin. Kalem geri dönüştürülmüş kâğıt ve doğada çözünen bioplastikten yapılmış. Kapağının içinde gizli bir bölmeye tohum saklamışlar:-)

    YanıtlaSil
  3. Değer verildiğini bilmek güzel şey :)Daim olsun dostluğunuz.

    YanıtlaSil
  4. Cok guzellerrr.gule gule kullan canim.

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten çok güzel bir şey Hamiyet, amin.

    Teşekkürler Mehtap:-)

    YanıtlaSil
  6. Bu kalemleri bir arkadaşımdan duymuştum hiç görmemiştim. Harika bir fikirmiş, ne güzel bir incelik:) Hediyelerinizi de güzel günlerde kullanın:).

    YanıtlaSil
  7. Ben hiç duymamıştım, ama bayıldım. İlkbaharda hemen sihirli saksıma dikeceğim ( Bir akçaağaç, bir kayısı bir de malta eriği yetişti de onun içinde:-).Teşekkür ederim Gooogoook:-)

    YanıtlaSil