{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}

Aralık 27, 2013


Bu güzel şeyi dün Carrefour'da buldum, çok hoşuma gitti. Eğer bir aksilik olmazsa, yarın akşam arkadaslarım gelecek bana, soframın ortasına sermeyi düşünüyorum.



Bunu da Aynur söylemişti, hem görüntüsü hem kokusu çok hoş. Portakalın üzerine karanfil saplayarak yapılıyor, mis gibi kokuyor eline aldığında:-)

Günaydın hepinize.

Bugün yaşasın cuma:-)

Huzurlu bir güne açılsın sabahınız...

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. huzurlu sabahlar.
    portakalı yapacağım ben de :)

    YanıtlaSil
  2. Günaydın Bahar, yap bence de hem pratik hem güzel:-)

    YanıtlaSil
  3. canım bende portakal karanfil ikilisini yapacağım , ikisinin de kokusunu severim birleşince kesin güzel bir bileşen çıkıyordur.
    any:)

    YanıtlaSil
  4. Yaparken mest oluyor insan Any:-)

    YanıtlaSil
  5. Portakali yapmistim bende.hos oluyor.birinci resmide buyuttum baktim :) sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Yarın soframı kurunca daha güzel gözükür ilk fotoğraftaki :-)

    YanıtlaSil