Karda Tropikal Meyve Keyfi

Aralık 12, 2013

Can iki günlüğüne Endonezya'daydı. Burada kar yağmasaydı gıcık kapardım ama neyse kurtuldu hışmımdan, hiç sıcak hava kıskanma modunda değilim:-)

Gelirken meyve getir bari demiştim. Sağolsun abartmış biraz:-)  Bozulmadan bitirmem lâzım şimdi bunları.


Kendi dillerindeki isimlerini yazdım üzerine.

Daha önce ikisi hakkında bilgi vermiştim. Şurada.


Bunlar da soyulmuş halleri. Şu bulamaç gibi olanı bir kere daha getirmişti, çöpe attıydım. Sanırım o pasifloraymış. Yıldız gibi olanlarpasta süslemelik Yıldız meyvesi deniyormuş onlara.



Şu çekirdeğin güzeliğine bakar mısınız? ( Meyvenin kendisi tam cadılar bayramlık yalnız. Meyve suyunun içine at, içinden göz çıkmış gibi olur:-)


Bizim mandalinanın yanında pek minik kaldı:-)

Değişikler ve eminim faydalılardır ama yine de mutluyum ülkemin meyvelerinden. Hiçbiri yerini tutamaz:-)

Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. Off bayılırım ben çarkıfelek meyvesine bir de Lychee gördüm orada sanırım ağzımın suyu aktı.
    Afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Cok degisikmisler.tatlarini merak ettim.afiyet olsun canim.cektigin resimlerde hos olmus nu arada.

    YanıtlaSil
  3. İlginç bir konsept :)

    YanıtlaSil
  4. Burada hemen hemen her markette vadir bu tropic meyvelerden (ayiptir söylemesi);) o yüzden hepsinin tadina bakmisligim vardir ama birdaha almisligim azdir:(hepsinin tadini sevmem) o yildizliya bayilirim, süslemeleri cok severim biliyorsun. Ne güzel bir sekli var dimi yaa...

    YanıtlaSil
  5. Şu bulamaç gibi olan ne kadar ilginç :) Ama favorim yıldız şeklinde olan sunumlar içinde çok iyi olur :) Afiyet olsun sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. afiyet olsun
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  7. afiyet şeker bal olsun tatlım, salak denileni ben de çok sevmiştim, sanırım diğerlerini de ayrım yapmadan amanda ne güzelmiş diye mideye indirirdim ,

    any:)

    YanıtlaSil
  8. abartmış biraz dedin dimi sen ,bana sakla gelince yiyeceğim
    (yüzsüzlüğün de bu kadarı :))))

    any:)

    YanıtlaSil
  9. Teşekkür ederim Damlacım, keşke yakın olsaydık, paylaşırdık seninle.

    Tadlarııı nasıl desem, alıştığımız meyveler gibi değildi Mehtapcım (Mandalina bile):-)

    Haklısın Sinem:-)

    Burada da satılıyordur belki Ayşecim, hiç dikkat etmedim. Bizdeki meyveler o kadar güzel ki:-)

    Denizcim yıldız şeklinde olan çok tatlı da değil, pastaların üzerine çok iyi gidee ihtimal:-)

    Teşekkür ederim Cenebaz.

    Bunlar çabuk bozuluyorlar ona göre Any.(Bilmem mesajı aldın mı:-)

    YanıtlaSil
  10. Değişiklik iyi ama tatmak zor gibi :) ah şu alışkanlıklarımız

    YanıtlaSil
  11. Öziicim yeni tadları denemeyi seviyorum ama hiç eski tadların tadını vermiyorlar:-)

    YanıtlaSil
  12. aldım aldım
    any :))

    YanıtlaSil