Nostaljik

Aralık 10, 2013

Eski yılbaşılarda neler yazmışım bakayım dedim, ilk gittiğim aralık ayında kaldım. Ne şiirler, oyunlar, yazılar, mektuplar var anacım. 22 Aralık'da ebelemece oynamışız. 13 ünde dertlere derman olmuşum:-)  8 inde meraklanmışız.  İnanmazsanız gidin bakın. Şuracıkta hepsi.

Hazır gitmişken bi yorum yazın da anlayayım :-) Vay be, sekiz yıl geçmiş aradan.

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. bıraktım yorumumu:))))
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  2. Guzel oluyo eskileri okumak.siirlerde vardi.onlarida okudum ;)

    YanıtlaSil
  3. Ben bayağı dalmışım okumaya Mehtapcım , hoşuma da gitti. Sonra da hoşuma gitmesi hoşuma gitti :D

    YanıtlaSil
  4. Valla güzel oldu biraz nostalji yapmak Handan'cim...ben bile duygulandim eskileri okuyunca, kendim yazmisim gibi. Bazilarinda da baya güldüm (el sikma olayinda mesela):)

    YanıtlaSil
  5. Burada hava yağmurlu, kapalı , ev sessiz, tam nostalji havası Ayşecim. İyi geliyor arada insana valla:-) Deniz anası ellerden uzakta, mutlu mesut:-)

    YanıtlaSil
  6. canımcım nostaljiyi akşam yapacağım , ama hemen göz attım ve bil bakalım ne çıktı " Özdemir Asaf" ben diyorum aramızda bir bağ var diye .....

    any :)

    YanıtlaSil