Blogcan Papucu Yarım Çık Dışarıya Oynayalım

Aralık 24, 2013

Sevgili Bahar cümle tamamlama mimini göndermiş bana. Koyu renkli olanlar benim yazdıklarım.

1- Elimden gelse herkese yardım etmek isterdim.

2- Kendi kendimi kontrol etmekte pek başarılıyımdır. Bu kadar kontrol etmesem keşke...

3- Beni en çok kaygılandıran şey bir gün dünyadaki bütün güzelliklerin biz insanlar tarafından yok edilmesi.

4- Hayatımın en kötü anını hatırlamak istediğimi sanmıyorum :)

5- Yalnızken çok mutluyumdur :) Her gün belirli bir zaman dilimi yalnız kalmazsam çok yorgun hissediyorum kendimi.

6- Nefret ettiğim yalan söyleyen, başkalarının haklarına saygısız, düşüncesiz insanlar.

7- İşimi hiç sevmiyordum anacım onun için 14 yıl olacak ayrılalı :)

8- kadınlar/ erkekler de değil mesele, mesele insan olabilmekte.

9- Hayat çok güzel bir şey.

10 - Çocukken de şimdiki gibi geveze, çok gülen, hayalperest, tatlı bir tiptim :) (He canım pek de mütevaziydim:)

11- Başkalarının zayıf tarafı kendime dikkat etmemi sağlar. Farkına varmadan ben de öyle miyim acaba diye değerlendirme yaparım.

12- Yalan söylemek üzerine aldığın, sürekli ağırlaşan, gereksiz bir yük gibidir.

13- Her şey kötü gittiği zamanlar dua ederim ve elimdeki güzel şeyleri düşünürüm.

14- Geceleri huzurla başını yastığa koymak kadar güzel bir şey yoktur hayatta :)

15- Başkalarına göre ben nasıl birisiyim diye merak ederim bazen.

16- Kurtulmak istediğim korku yok diyecektim ama camlarımı silemediğim gibi temizlikçi silerken bakamıyorum bile :)

17- Bazen düşünüyorum da bu kadar düşünmek hiç iyi bir şey değil.

18- En çok utandığım şey bir şeyleri yanlış yaptığım zamanlar.

19- Keşke ben daha enerjik olsaydım.

20- Anlamıyorum neden insanlar birbirlerini kategorize ediyorlar ?

Ben kimleri mimlesem bilmiyorum. En iyisi isteyen, aldım ben bunu deyip, alsın :)

Benzer yazılarım

2 Yorum yap

  1. valla ayıramadım tüm cevaplar çok içten ve güzel:)
    teşekkür ettim şeker:)

    YanıtlaSil
  2. Ben teşekkür ederim canım :)

    YanıtlaSil