Kışa Özel Şeyler

Aralık 03, 2013


Kış gelince balkonu buzdolabı olarak kullanma keyfi var. Hiç elim değecek halim yoksa pazar arabasını olduğu gibi balkonda bırakabiliyorum meselâ.

Veya meyvelerimi balkon masasına koyuyorum, her an elimin altında oluyor:-)

Bir de su keyfi var. Yeni gelen damacanadaki suyun soğukluğu tam kıvamında oluyor. Taze su geldi deyince dökülüyor bizimkiler hemen:-)

Derin nefes alma keyfi var kışın ayrıca. Sıkıldığınızda camı açıp buz gibi havayı içinize çekip açılırsınız.

Elleriniz üşüdüğünde sıcak içecek keyfi var.

Eh bir de kar keyfi var tabi.Fazla söze gerek yok..

Sizin var mı aklınıza gelen başka keyifleri?


Benzer yazılarım

15 Yorum yap

  1. Battaniye keyfi var. ..
    Sobali ortamda kestane keyfi var.
    Şömine çıtırtısı var :)

    YanıtlaSil
  2. aynen annemde hep koyar balkona gördükçe yiyelim diyeymiş :)

    ben üşüdüğüm zaman salep içerim kışın en sevdiğim yanlarından birisi :)

    YanıtlaSil
  3. Hımmm, dayımların sobası vardı biz Yalova'dayken, özlediğim keyfi yapıyordum orada Öziicim. Bizim çocuklar sobayı orada öğrenmişlerdi:-) Bir kuzinem olsun istiyorum ben de .. Ama önce evi ayarlamak lâzım ona göre:-)

    Anneler aynı şekilde düşünüyor Yağmur:-) Evet salep, hele kar yağıyorsa, şehir hatları vapuruna binmiş, üst arka açıkta hem ellerini hem içini ısıtıp manzaranın tadını çıkartıyorsan:-)

    YanıtlaSil
  4. eskiden hiç sevmezdim kışı, ama artık daha sempatik geliyor bana.yazdıklarını okuyunca evet bunlar da var dedim:))

    YanıtlaSil
  5. İşte seni okumayı bu yüzden seviyorum. Pozitifsin:)
    Pınar

    YanıtlaSil
  6. üst arka açık salep , manzara yürüüüüü gidiyoruz...

    any :)

    YanıtlaSil
  7. Yılbaşı heyecanı oluyor bir de:))
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  8. kış ve keyif çok sevdiğim ikili değildir aslında ama ben çocukken babam soba üzerinde ekmek kızartırdı ve inan bana harika olurdu:=)

    YanıtlaSil
  9. Sevdacım ben eskimo kökenli olduğumdan ihtimal kışı seviyorum galiba:-) (Bu nasıl bir cümle oldu şimdi? Neyse biz eskimolar böyle konuşuyoruz anacım:-)

    Teşekkür ederim Pınar, negatiflikle çok bir kazancı olmuyor insanın değil mi?

    Kar yağarsa geliyor musun Any? Salepler benden.

    Evet evet Cenebaz, birbirinden güzel cıvıl cıvıl şeyler çıkıyor ortaya:-)

    Hımmm kokusu geldi bile burnuma Sevdacım. Aaa sobanın üzerinde mandalina ve portakal kabuklarını koyardık bir de.Ciddi ciddi soba özlemim depreşti:-)

    YanıtlaSil
  10. Bazi misafirlerim terasa cikip sigara icebilme keyfinden bahsediyorlar ama o benim ve esimin top 10 listesinde degil tabii:) (hatta hic listede yok)

    Manzaraya göre degisiyor ama, bana göre balkonunun artisi, nekadar yüksek olursa okadar daha genis bakis acisi var ve dolayisiyla manzara daha iyi olabiliyor. Benim terasda önümdeki agaclara(zaten evin arkasi baska bir duvara bakiyor) bakip duruyorum, okadar.
    Balkon daha havadar, tadini cikar Handan'cim. Cikariyorsun zaten, ne güzel:)

    YanıtlaSil
  11. İzmir'de bahçe keyfi yapıyordum, o da başka bir zevk Ayşecim. Buradaki balkonum önü açık olduğu için güzel, bir gün gelirsin de karşılıklı çay keyfi yaparız belki:-)

    YanıtlaSil
  12. Battaniyeye sarılıp sıcak çikolata içip film izleme keyfi,
    sonra işten dönerken çok üşümüşsündür, dinlenirken eşin çayı demler çok hoş olur

    YanıtlaSil
  13. Ya sahi Baharcım, ne zamandır gerçek sıcak çikolata yapmak istiyorum, zamanı gelmiştir artık. Of rejimdeydim ben :( Neyse canım bişi olmaz bir defadan:-)

    Can da bazen, sabah demlenmiş çayı sulandırıp getirir akşama bana, bak şimdi hakkını yemeyeyim:-)

    YanıtlaSil
  14. Bana bunlar hiç keyif gibi gelmiyor :)) üşümekten nefret ederim :)kıştan nefret ederim :)

    YanıtlaSil
  15. Hımmm, sana ödev veriyorum Pia, akşama kadar kışla ilgili hoşuna giden bir şeyi bul bakalım:-) Vardır bir şey ya:-) Vardır vardır:-)

    YanıtlaSil