Pek Yetenekliyim Ha Ha Ha Ha

Aralık 10, 2013

Ya şöyle bir internette dolaşıyorum , insanların yaptıklarını ağzım açık bir şekilde izliyorum. Nasıl bir yetenektir, nasıl güzel şeyler çıkıyor ortaya...

Benim bir çantam var, kapağının içi sarardı. Yıkanan birşey değil, silmekle de olmadı. Kirli ve kötü gözüküyor açıldığında. Gül gibi çantam o benim.Kütür kütür. Derken aklıma geldi. Kumaş boyasıyla boyayayım dedim.


Şöyle bir şey çıktı ortaya.

Artık kirli durmuyor ama pek de bir esprisi , albenisi falan yok. Olmuyor anacım içinden gelecek bağzı şeyler, zorlayarak anca bu kadar:-)

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. Sanki oncesi daha guzelmis :)

    YanıtlaSil
  2. Pis gözükmese haklısın:-)

    YanıtlaSil
  3. Kütür kütür çanta :)

    Güle güle kullan bence iyi fikir!

    YanıtlaSil
  4. Bir kere bu işleri devamli yapacaksan elinde malzeme olacak, yoksa astari yuzunden pahalıya cikiyor. Gecen bir kapi susu yapayim dedim baktim herseyden yarim yarim hay beb böyle ise deyip kaldirip attim :)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler Pia:-)

    Evet malzeme olacak Nesrin, malzemeyi koyacak yerin olacak bir de ilham perisi olsa tam olacak:-)

    YanıtlaSil
  6. Kötü durmuyor ki birazda böyle kullan hayet başarılı bencee...

    YanıtlaSil