Çok Güzel Oldu :-)

Aralık 22, 2013


Evlendiğimizde gelen tebrik telgrafları ve saçıma takılan gelin çiçeklerim bir naylon torbanın içinde dolaplardan birisinin dibinde duruyordu. Uzun zamandır balıksız kalan kavanozla birleştirip vitrinime koydum onları.

Baktıkça mutlu oluyorum:-)

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. bu sayfaya bakmak mutlu ediyor hep beni.
    yine öyle oldu, çok şeker olmuş kii:)

    YanıtlaSil
  2. Ben de esime zamaninda sevgiliyken böyle bir fanusun icine kalpli kagitlara seni seviyorum çünkü. .. ile baslayan bir sürü cümle yazmistim, guzel bir ani oluyor saklamak lazim :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de öyle istiyorum Baharcım, gelenler bir nebze ferahlasın, bir nefes alsın buraya gelince, ne güzel :-)

    Ooo, pek romantikmiş Nesrincim :-)

    YanıtlaSil
  4. ayy çok cici olmuş Allah daim etsin mutluluğunuzu

    YanıtlaSil
  5. Amin Donkişot, teşekkürler canım.

    YanıtlaSil