Mutfakta Beni Gülümseten Neler Var:-)

Aralık 13, 2013

Bayılıyorum cıvıl cıvıl evlere. Herşey düzenli, pırıl pırıl, cicili bicili şeyler sıralanmış falan. Ben beceremem öyle şeyleri. Mutfağım da sürekli kullanıldığından çoğunlukla dağınık, pırasa falan kokan bir yer aslında. Ama içinde minik ayrıntılarım var baktıkça beni mutlu eden:-)


Bu kola şişelerimi ve kasasını çok seviyorum örneğin.
Bu minik ny kupası arkadaşım Günsu'dan. Penceremin önüne koydum, her daim içinde kırılmış bir dal vardır. Hepsi de kökleniyor bir güzel.
Bu dalları biliyorsunuz zaten, saati de çok severim. Can'la ilk evlendiğimiz yıl almıştık, kuzinesi ile hayalimdeki mutfak:-)
Evlendiğimden beri her sene duvarımda asılı takvimim vardır. Hepsini saklıyorum. Benim gibi unutkan bir insan için harika notluk. Hem de rengârenk, cıvıl cıvıl.
Bu kavanozları yeni almıştım, bir de Any getirdi hediye olarak.Artık çaylarım elimin altında, o kadar da zarif ki.
Kaşıklıklarımı bayağı aramıştım, çok severek aldım ve kullanıyorum.
Bu tepsi Akif ile Sevgi'nin hediyesi. Duvarda tablo gibi duruyor, Paris'e gidiyorum bir anda:-)
Bu minik tepsi de annemden. Sevdiğim herşey var içinde.
Bu masamın son hali. Muşambanın altına eskiden çektiğim fotoğrafları ve sevdiğim kartları koydum. Artık hep gözümün önündeler.
Eee, bu plastik sıradan kap da neyin nesi derseniz. Haklısınız pek bir albenisi yok. Onun özelliği Can'ın Toulouse'dayken kendisi için almış olması. Baktıkca tatilim geliyor aklıma:-)
Bu güzellik de Aynur'un hediyesiydi. Bir müddet güzel kutusunun içinde duruyordu ama baktım oradayken kullanmak aklıma gelmiyor, elimin altına aldım şimdi sürekli kullanıp mutlu oluyorum.
Dünyanın her yerinden magnetler.
Eskisinin ucunu ocakta yakınca bunu kendime yeniyıl hediyesi olarak aldım.
Ama mutfaktaki en güzel şey nedir?Fırından yükselen kek, poğaça kokusu:-)

Benzer yazılarım

9 Yorum yap

  1. "Dağınık ve pırasa kokan bir yer" tanımlaması tam da benim mutfağı anlatıyır sanki yalnız seninkinin çok daha hoş ve şirin detayları varmış. :)

    YanıtlaSil
  2. Detaylar, ayrıntılar çok sevimli, çok şekerler ama senin de dediğin gibi en güzeli fırından yükselen kek, poğaça kokusu. Afiyetler olsun.

    YanıtlaSil
  3. Evet sonuncuya katılıyorum Magnetler bizimde mutfağın en önemli şeyi. Gittiğimiz her yerden topluyoruz :)

    YanıtlaSil
  4. çok neşeli bir mutfak :)
    insanın içi açılır fırından yükselen kokularda ayrıca cezbeder insanı
    kola şişelerine bayıldım gerçekten :)

    YanıtlaSil
  5. Şirin ve hoş detaylar bir bütün halinde derli toplu dursalardı daha iyi olacaktı tabi Selencim:-)

    Teşekkür ederim Handancım. Çoğunlukla pırasa, ıspanak, brokoli kokusu oluyor benim mutfakta ama:-)

    Magnetler iyi oluyor Ebrucum, hem gittiğin yerlerden anı hem de çok yer kaplamıyor. Gerçi benimkiler çoğunlukla Can'ın iş icin gittiği yerlerden, ah ah:-)

    Kola şişeleri gerçekten şirin değil mi Yağmur:-)

    Her zaman mutfağımızdan nefis kokular yükselsin, camdaki buğu eksilmesin, sofra başları sımsıcak muhabbetlerle dolsun arkadaşlar.

    YanıtlaSil
  6. Çok tatli magnetler. Tüm Resimler şahane:)

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim Aslıhan :)

    YanıtlaSil
  8. Bayildim resimlere.hepsi cok zevkli.su takvimden yapmaya karar verdim kendime.bu senden ikinci ogrendigim uygulayacagim sey.annenin tepsisi guzelmis.o kola siselerinin icinde ne var peki.

    YanıtlaSil
  9. Takvim gerçekten çok iyi oluyor Mehtapcım, hem çocukların hem bizim her şeyimiz kayıtlı:-)

    Kola şişelerinde birşey yok, bir ara renkli boncuk falan doldurayım dedim ama onun güzelliği sadeliğinde, o zaman havası bozulur gibi geldi.

    YanıtlaSil