Hafta 2

Aralık 11, 2013

Hımm su içmeye devam ettim.

Acıkmadan gereksiz yemelerimi iptal etmeye çalıştım.

Akşam yemeğinden sonra bir şey yemedim.

Light ekmekle idare ettim ama bak fırından çıkmış sıcak ekmeği de reddedemezdim, neyse bir kere oldu o :-)

Pilav ve makarnadan uzak durdum.

Midem küçülmüştür diye bu hafta simitli sandviçli bir rejimi deneyeyim diye düşünmüştüm ama onda da hiç meyve falan yokmuş, çatlarım ben öyle, vaz geçtim, ben böyle yavaş yavaş yapabilirsem yaparım daha fazla beceremem.

' Şimdi bunu da yiyeyim sonra az yerim " sloganının benim için hiçbir geçerliliği olmadığını anladım. Hep şimdideydik zira. Ben de yeni bir slogan buldum:  Bunu sonra yiyeyim:-)

1 kilo diyelim biz ona. Tam sayılmaz ama motivasyon olsun:-)

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. Tartiya gitmeye korkuyorum canim.bende diyetteyim.simdilik tek yaptigim aksam yemegini azaltip sonrasindada aburcubur yememek .insallah faydasi olur ;)

    YanıtlaSil
  2. Olur olur Mehtapcım, merak etme:-)

    YanıtlaSil
  3. nekadar sonraya birakirsak, okadar iyi Handan'cim, devam! Sonradan hepsini toptan yememek sartiyla tabii:)

    YanıtlaSil
  4. :-) Ha ha ha gözüm dönüyormuş hepten saldırıyormuşum falan Ayşecim:-) Yok yok, sakinim:-)

    YanıtlaSil