Seviyorum Bu En Küçük Şehri ve İçindekileri :)

Aralık 15, 2013

Güneşli pırıl pırıl bir günde Yalova kaçamağı yaptık :)
 

Güneş yanımda olunca fotoğraf çekmek de başka güzel :)


Yalova'da dere boyunca harika manzaralar olur her zaman. Bu yoldan az yürümemişimdir. Elimde matematik kitapları ve simit. Yengem çayı demlemiş olurdu gittiğimde. Sobasının başında sımsıcak, simit, peynir , domates ve çayla keyif yapıp ardından Gamze ile matematik çalışırdık :) Kızımız lisedeydi o zaman, şimdi okulu bitirdi de öğretmen oldu, ne keyif.


Kışın ağaçların bu görüntüsüne de bayılıyorum. Oyalı gibi dallar.


Martılar benim için uçtular :)


Doğanın güzelliğinin yanında gölgeyiz sadece... Ya da doğanın güzelliğinin üzerine düşen bir gölgeyiz mi deseydim.





Acarlar'da iskender keyfini hakkettik artık. Pencere kenarındaki masaya zorla da olsa el koyduk :)
Limon ağacının güzelliği ile önce gözlerimizi doyurduk.


Peşinden gelen sımsıcak lavaş ve peynirle midemizi :)


Hımmm, bir doğum günü çocuğu mu vardı aramızda :) İyi ki doğdun dayıcığım. Nice harika yıllara..

Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. Dayıcığına nice mutlu yaşlar :)

    Bu arada yine harika fotolar çekilmiş :)

    YanıtlaSil
  2. ne iyi yapmışsınızzz:)
    mimlendiniz bir de onu haber vereyim dedimm:)

    YanıtlaSil
  3. Ah ne tatlısınız böyle..Bayıldım..Nice nice mutlu yılları olsun..
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Bayiliyorum böyle bol fotolu yazilara, bizim de gözümüz doydu yine Handan'cim:) Dayina saglikli ve uzun ömürler.

    YanıtlaSil
  5. Gunaydin canim.dayina saglikli uzun omurler dilerim.yuzunuz hep gulsun.o yesil fotolar ne guzelll.sen hep resim cek biz bakalim.

    YanıtlaSil
  6. Handancığım fotoğraflara bayıldım, bu mevsimde ruhumu şenlendirdi, çok şanslısın. Dayı' ya nice güzel yaşlar, sana da kocaman bir günaydııııııın:))

    YanıtlaSil
  7. Ne şirin bir tablo çok tatlısınız ve çok keyifli görünüyorsunuz :) Ayrıca çektiğiniz fotoğraflarda çok hoş, ellerinize sağlık Handan abla :)

    YanıtlaSil
  8. Teşekkür ederim hepinize:-)

    YanıtlaSil
  9. içim açıldı gece gece. ne güzel yem yeşil kareler bunlar böyle.senin aldığın keyif kadar alamasam da uyku öncesi pek iyi geldi doğrusu...

    YanıtlaSil
  10. ama aşk olsun insan haber vermez mi?

    YanıtlaSil
  11. Yalova! :) Benim kentim, benim memleketim :) O derenin kıyısında evimiz :) Yazları ordayız, her fırsatta da elbet... Annemler de Termal'in üstündeki Üvezpınar'da, annemin köyü :)
    Fena oldum yahu! duygulandım da şimdi.. O derenin kenarında ne çok resmini çektim çocukların, ördekler de vardı bu yaz, her geçişte onlara baktılar uzuuun uzun.. Canım Yalovam, çok sevindim, hemşehricilik fena bişey biliyorum ama elimde değil, içinde Yalova geçen yazıları, postları, oradan yolu geçmişleri falan seviyorum elimde olmadan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üç sene yaşadık orada Esen,harika üç seneydi. Düşündükçe özlerim..

      İnsan sevdiği yerleri görünce gerçekten çok mutlu oluyor değil mi :)

      Sil