Üşüyenler İçin

Aralık 11, 2013


Var mı sıcak çikolata isteyen:-)

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Rejim yaptığım için içemem. Evet evet biliyorum.2005 yılından beri rejim yapıyorum.Zamanla rejim yapmak hobim oldu. Sen yıllardır blog yazıyorsun, ben rejim yapıyorum. Durum bu yani. :D

    daisy

    YanıtlaSil
  2. Aman da kimler gelmiş :-) Ben de her zamanki gibi rejim yapıyorum Daisycim çılgınım , şekersiz bi çay ikram ediim ben sana :-) Çok istikrarlıyız yalnız:-)

    YanıtlaSil
  3. Bak iki fotoğraf altta çay varmış, oraya alayım seni:-)

    YanıtlaSil
  4. çok uzun bir aradan sonra yeni bloğumdan merhaba:)hala buradalarda olduğunu bilmek çok güzel.yine sıcacık yazılar...huzur kaplıyor insanın içini.

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Bibis, dün aramıştım bloğunu ama dediğin adreste bulamıştım, hoş geldin bu tarafa:-) Ben hep burdayım, arada huzurlu kaçamaklar için beklerim canım.

    Sıcak sıcak, tam kışlık, iç tabi Mehtapcım.

    YanıtlaSil
  6. ben de isterim :)
    bloğunuzu yeni takip etmeye başladım şimdiden mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil