Kar Kürelerini Kim Sevmez ki?

Aralık 20, 2013


En minik boylarından buldukça hoşuma giden alıyorum. Raflarda çok birşey durmasını sevmem ama bunlar içimi sımsıcak yapıyorlar:-)


Pencereme ışık gelmediği için şimdilik süs olarak sehpanın üzerine getirdim :-)


Bu da en sevdiğim.

Legoland'da hız trenlerinde fotoğrafınızı çekip sonra ister buzdolabı magneti, ister anahtarlık, isterseniz de böyle kar küresi şeklinde veriyorlardı. İçindeki çığlık atar halimizi çıkartıp geçen sene koruda çektirdiğim bu fotoğrafı koyunca bence harika oldu :-)

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. kesinlikle öyle çok güzel olmuş :))bende severim kar küreleriniii

    YanıtlaSil
  2. Haklısınız, kar kürelerini herkes sever.
    Bu arada yurtdışında "seuvenir snowglobe" olanlarının takasları yapılıyor.Seveni, biriktireni pek çok.

    YanıtlaSil
  3. kar küreleri güzel ama bu çerçeve muhteşem...çok orijinal bir hediyelik olurmuş bundan:)

    YanıtlaSil
  4. Hepsi birbirinden guzel.cerceve cok orjinalmis.

    YanıtlaSil
  5. Bende çok seviyorum nedense bana garip bir hüzün veriyor.

    İçine hapsolmak hissi belki de... ama çok severimmm

    YanıtlaSil
  6. ayyyy ben de kar kürelerini çok severim ve hepsine bayıldım amaaa en sondakine aşık oldum bendeee isterimmmm bendeeee bendeeeeeeee

    YanıtlaSil