Bu Balkona Bayılıyorum

Aralık 16, 2013


Yan apartmanın en alt katındaki bu balkonu gördükçe mutlu oluyorum .

Şu kapalı ve puslu günlerde içimiz açılsın :)

Benzer yazılarım

11 Yorum yap

  1. O cicekler hala orada durmuyorlar herhalde. Benim balkondaki ciceklerim donarak öldüler ben iceri alana kadar :(

    YanıtlaSil
  2. Üzerlerinde çiçekleri yok şu anda, bunu kasım ayı gibi çektim her halde. Ama benim sardunyalarım tomurcukta, bakalım açmayı başarabilecek mi diye merak ediyorum doğrusu :)

    YanıtlaSil
  3. Baharlık balkon gibi gerçekten...

    YanıtlaSil
  4. Öyle değil mi Öziicim :)

    YanıtlaSil
  5. gerçekten de çok güzel bir balkonmuş :) benimde hiçbalkon adetim yoktur :(

    YanıtlaSil
  6. Gerçekten mi Nesrin? Benim balkonum olmasa nasıl nefes alırdım bilmem. Yaz kış atıyorum kendimi dışarıya:-)

    YanıtlaSil
  7. :( Özeniyorum valla ben ! Sanırım bir gün kendi evim olursa şöyleee güzel bir balkon takımı alıp balkon keyfi yaparım :)

    YanıtlaSil
  8. Sevdim balkonu.icini aciyor insanin.

    YanıtlaSil
  9. İnşallah Nesrin, balkon keyfinin yeri başka:-)

    Güzel değil mi Mehtap:-)

    YanıtlaSil
  10. Böyle balkonları severim ben dee:)

    YanıtlaSil