Çekmeceden Dökülenler

Aralık 08, 2013


1. Yıllar önce bir dergiden çıkan resimler. Pvc kaplatıp da amerikan servis yapacağım güya, bekleyip duruyor. Yapacak işler listesine eklemeli.

2. Dayanamayıp alınmış yılbaşı süsü, çekmeceye tıkılmış, yerine kaldırılmasına gerek yok, durabilir biraz daha orada.

3. Arada ne pişireceğime karar veremediğim zamanlar ilham gelir diye baktığım yemek kitapları.

4. Çekmecede durunca ilahi bir biçimde öğreneceğimi düşündüğüm fransızca ve ingilizce gramer kitaplarım. Her gün yarım saat ayırsam aslında. Listeye ekle:-)

5.Çöpler, geri dönüşüme.

Çıkartmalar bir köşeye, geçici dövmeler arandıklarında bulunacakları bir yere konuldu mu işlem tamam:-)

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. şu "çekmecede durunca ilahi bir biçimde öğreneceğimi düşündüğüm" lafı çok hoşuma gitti. ben de aynı şekilde rusça kitabını saklayıp aynı umudu taşıyorum:))))
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  2. Dur bakalım, bir sonuca varacak mıyız Cenebaz:-)

    YanıtlaSil
  3. bir gün lazım olur mantığıı :))) komiğiz bazen...

    YanıtlaSil
  4. :-) Komiğiz valla Öziicim:-)

    YanıtlaSil
  5. Bide benim cekmeceye el atilsa :)

    YanıtlaSil
  6. Kısa zamanda eski haline bürünür Mehtapcım, diğer çekmecelere daha bakamadım bile:-)

    YanıtlaSil
  7. ben de hafta sonu tarıkın çekmecelerine el attım yavrucuğum ,
    sonrası tufan ...????!!!!!!

    mumi eski haline 1 ay içersinde döneceğini iddia etti , ben de hayır canım dedim ..(içimden de 1 ay dayansa ne güzel olurdu dedim)
    ANY:)

    YanıtlaSil
  8. Bir hafta dursa öp de başına koy Any:-)

    YanıtlaSil