Kuru Dalları Çok Seviyorum

Aralık 08, 2013

Onlar da önüme düşüyorlar:-)

Sabah yürüyüş yaparken yerdeki bu dalları almasam olmazdı. Özellikle yılbaşı zamanı onları süslemeye bayılıyorum. Hatta geçen senekileri atamadım, mutfağımda tutuyorum hâlâ:-)


Bu sene aklıma onları duvara asmak geldi. Eve döner dönmez ilk işim bu oldu. Süslenip o koli bantları kamufle edildiğindeki halini bir ara gösteririm. Şimdilik böyle dursun bakalım. ( Biliyorsunuz süsleme işini artık gelenekselleşmiş bir biçimde 21 Aralık'da yapıyoruz:-)


Bunlar geçen seneki dallarım. Sonradan yeniyıl dileklerimizi de asmıştık üzerine.


Bu da onların şu anki halleri, mutfağımda :-)


Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. Bak bu konudaki zevkimiz de ayni senle:) Ben de bayilirim ve o kuru dallardan evimde mutlaka vardir hep. Uzun yillar evin bir kösesinde yukarda asiliydi, o ufak yilbasi isiklandirmalarindan dolamistim heryerine, lamba görevi görüyordu bazen:)
    Simdi onda benzer birsey kocaman bir vazoda duruyor salonda. Cok iyi fikir bence de, cok güzel olmus canim.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Ayşecim, doğadan gelen her şey o kadar güzel ki değil mi?

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle. Almanlar da bu konuda cok yaraticilardir, evlerinde illa olur böyle dogal süsler.

    YanıtlaSil
  4. bu dallardan ben de yapmalıyımmm
    harika:)

    YanıtlaSil
  5. Geçen sene cadılar bayramında boyadığımız yapraklar bile duruyor duvarda Ayşecim, baktıkça mutlu oluyorum. Almanların bu özelliğini sevdim bak.

    Kesinlikle tavsiye ediyorum Baharcım, Gülce ile toplayın bir gün, onun da çok hoşuna gider eminim:-)

    YanıtlaSil
  6. Bundan yapicam bende.cok guzel fikir.

    YanıtlaSil
  7. Şık ve hoş duruyor, tavsiye ederim Mehtapcım:-)

    YanıtlaSil