Savul Yeni Hafta Ben Geliyorum :-)

Aralık 23, 2013


Ne olduğunu anlamadan hafta başı geldi yine. Hafta sonu - hafta başı arasındaki tek fark beslenme çantası hazırlamak ya da hazırlamamak benim için gerçi. Herkes yine sabahın köründe ayakta:-)

Neyse , çok kararlıyım, ütü, yemek, temizlik öğlene kadar bitecek öğleden sonra biraz vitrin keyfi yapmak istiyorum.

Hadi bakalım.

Herkese günaydın. Süper enerjik, her türlü zorlukla başa çıkılan, cillop gibi bir haftaya açılsın sabahınız:-)

Not:  Fotoğrafım nasıl ama:-) Sevgili Ebru'nun bloğunda gördüm hemen uyguladım anacım. Zaten bu teknik şeyleri onun bloğundan öğrenirim ben çoğu zaman:-) 

Not2: Yahu yirmi kilo kadar verip, saçları uzatıp bir de çene operasyonu geçirirsem ( Çene değil gıdık o gıdık, çaktırmayın:-) bayağı cool oluyorum be:-) 
Not3: Bir daha baktım da yirmi yetmez, otuz vermem lâzım:-) 

Benzer yazılarım

15 Yorum yap

  1. günaydın bizim Bilge' nin bir resimleri var bu programla yerlere yattım gülmekten:))

    YanıtlaSil
  2. Resim süper, neden olmasın?
    Önemli olan insanın nasıl hissettiği değil mi:)

    YanıtlaSil
  3. Tahmin edebiliyorum Sevda, çok komik şeyler çıkabiliyor ortaya:-)

    Haklısın Nesrin:-) Yine de biraz zor sanki:-)

    YanıtlaSil
  4. haftanız da bu kadar havalı cool geçsin :)

    YanıtlaSil
  5. Mutlu bir haftan olsun Handan sıkıntılardan uzak.

    YanıtlaSil
  6. Ha ha ha havalıdan geçtim şöyle zıvanadan çıkmadan geçsin yeter Donkişot:-)

    Amin, hepimize öyle olsun Hamiyet:-)

    YanıtlaSil
  7. valla cok cool olmus:)

    Ah bu programi ben de istiyorum ama laptopuma olmuyor sanirim, benim öyle ayfonum mayfonum falan yok bacim, eski püskü bir cep telefonum var , sadece aramak ve aranabilmek icin. Bilgisayar icin yok mu acaba bunun programi?

    YanıtlaSil
  8. Tunaydinnnn canim.insallah suan vitrin keyfi yapabilmissindir..iyi haftalar hepimize.

    YanıtlaSil
  9. Handanım çok güzel bir uygulama ancak minik bir uyarıda bulunmak istiyorum. Aynı uygulamayı telefonuma indirdim uyguladım ama virüs uyarısı verdi. koruma programı vardı o nedenle . sildim attım bilgi vereyim dedim...

    YanıtlaSil
  10. aaaa çok güzel olmuş bayıldım. :))
    Bu arada gene şaşırttın beni kartın geldi çok mutlu oldum.Öpüyorum seni.

    YanıtlaSil
  11. Benim cep telefonum da akılsızlardan Ayşecim, benim aklım yeter bana dedim :-) Tablete yükledim ben, bilgisayar versiyonu var mı bilmiyorum doğrusu.

    Evet vitrin keyfi yaptım, pek yakında burada olacak Mehtapcım:-)

    Sanırım ben yüklerken de öyle bir uyarı verdi ama tablette olduğundan en kötü ihtimalle formatlarım diye umursamadım Öziicim.

    Ee, kimden öğrendim:-) Aa, en önce sana ulaşmış Ebrucum (En son da iki sokak ötedeki anneme gidiyor:-) , ben de seni öpüyorum.

    YanıtlaSil
  12. Cok guzel olmus bayildim :)mutlu haftalar :)
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel olmuş yai ben de bakayım şu programa:)

    YanıtlaSil
  14. Çok eğlenceli bir program Bahar, bak bence de:-)

    YanıtlaSil