Yapacak İş Listesi

Aralık 07, 2013

1. O kasetleri dijitale çevireceksen çevir ya da kaldır masanın üzerinden.
2. Fotoğrafları tarat.
3. Bastıracağın fotoğrafları seç, bastır. Bu arada ortalıklarda dolaşanları da albüme yerleştir.
4. Bilet koleksyonuna bir ton bilet geldi onları düzenle, ekle.
5. En üst çekmeceni düzelt, ne bulsan tıktın içine yine.
6. Hediyelerini almaya başla, son ana bırakma.
7. Önce tabii ki ütünü yap, yine oda çamaşır doldu. Bir günde nasıl bu hale geliyor bilmem.
8. Kartları yazıp postala.
9. Köfte yapıp buzluğa koy, sonra işine yarıyor.
10. Gitar kursu ayarla, Bilgiç'i ikna et. ( Yok ben kurs ayarlamadım Bilgiç kendi ögretmenini ikna ederek beni bu işten kurtarmış:-)
11. Çocuklara bir spor kursu ayarla.
12. Git bir sağlık kontrolü yaptır hep yorgun hep ağrılısın.
13. E hadi kalk o yattığın yerden.

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. Cok guzel ya :) cok hos yazmissin .

    YanıtlaSil
  2. Köfteyi yaptım, şimdi sıra diğerlerinde:-)

    YanıtlaSil
  3. Ay o liste konusuna hic girmesek Handan'cim. Icim daraliyor nefes alamiyorum kendi listemi düsündükce:)

    YanıtlaSil
  4. Hiç sorma Ayşecim, ben de aynı durumdayım.

    YanıtlaSil