Ağaçların Altında Yürüyelim mi?

Aralık 18, 2013

Malum bugün koşturma günüm ama bu keyif yapamayacağım anlamına gelmez değil mi?

Kargodan dönerken güneş arkamdaydı, gökyüzüne doğru uzan ağaçlar ve bulutlar ışıl ışıl gözümü alıyorlardı. Cep telefonumdan bir yandan müzik dinleyip bir yandan bu güzellikleri görüntüleyerek yavaş yavaş döndüm eve. Döner dönmez de çayımı kapıp çektiğim fotoğraflara baktım tabi:-)









Listem hemen hemen bitti sayılır. Mutfağı da toparladım mı geriye bugün yıkadığım üç makina çamaşırın kurumasını beklemek kalıyor.

Bu arada pulsuz göndermek zorunda kaldım kartlarımı. 50 krş yerine tam mektup pulu bile yapıştırmayı göze almıştım taa ki bana pul diye verdikleri şeyi görene kadar. Avuçiçi kadar bir puldu, zarfta adres yazacak yer kalmıyordu, "marmaray"ı gözümüze sokmak amacıyla dizayn edilmişti, elle tutulur tek bir yanı yoktu anlayacağınız Allah sizi bildiği gibi yapsın dedim, ne diyeyim.

Benzer yazılarım

2 Yorum yap

  1. Nasıl da güzel güneş..
    Klasik ptt işte, çok da kafayı takmamak lazım..

    YanıtlaSil
  2. Bazı basit ama güzel şeylerin kaybolmasına üzülüyorum sadece Nesrin.

    YanıtlaSil