Dışarıda Yağmur Yağıyor

Aralık 17, 2013



Canım güzel bir şarkı ile güne başlamak istedi... Çayımı alıp pencerenin camına vuran damlaları izlerken içimi ısıtacak, hafif hüzünlü bir şey....

"I look at the world and I notice it's turning
While my guitar gently weeps
With every mistake we must surely be learning
Still my guitar gently weeps ...

Günaydın...

Benzer yazılarım

13 Yorum yap

  1. günaydın güzel arkadaşım:=)
    günün gönlünce olsun

    YanıtlaSil
  2. Sana da günaydın Sevdacım. İnan Yalova'da aklımdaydın hep, uzun uzun geldiğim bir zaman buluşalım canım.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba ve günaydın :)Blogunuz hoşuma gitti ve izninizle izlemeye aldım. Mutlu günler.

    YanıtlaSil
  4. Günaydın sevgili Hamiyet, hoş geldin :-)

    YanıtlaSil
  5. şarkı ve çay sabah sabah iyi geldi günaydın :)

    YanıtlaSil
  6. Günaydın Handancığım buralarda havalar çok kötü, sen tadını çıkar benim içinde

    YanıtlaSil
  7. Günaydın Yağmur:-)

    Günaydın Sevda, işlerini çabuk hallet sen de gel pencere başına:-)

    YanıtlaSil
  8. günaydın:))))
    çenebaz

    YanıtlaSil
  9. Günaydın :) bana da oradan ders çalışabilme enerjisi yollayın bu kadar güzel enerjiyle işe yarayacaktır bence :)

    YanıtlaSil
  10. Tunaydin canim.isim var diye gec okudum yazilarini.suan mola verdim.afiyet olsun .cayinda sarki seciminde super olmus.

    YanıtlaSil
  11. İyi akşamlar Cenebaz:-)

    Dur ben şimdi hemen enerji yolluyorum sana Donkişot:-)

    Bitti mi işler Mehtap, gel çaya:-)

    YanıtlaSil
  12. Beatles vuuu uçurur beni hep başka dünyalara..
    kalkıp da çay demleyeyim artık.
    günaydınn handancım:)

    YanıtlaSil
  13. Aaa ben de sendeydim şimdi Baharcım, günaydın:-)

    YanıtlaSil