Şuracığa Oturdum Kalkasım Yok Halleri

Aralık 18, 2013

Yürüyüşten döndüm, üzerimi değiştirip kahvaltı edeceğim güya ama şu koltuktan kalkamıyorum.

Oysa bugün

Yemeği sabah pişirdim neyse ki

Bilgehan'la ingilizce çalışmam lâzım
Yine Bilgehan'a internetten sınav açmam lâzım
Yılbaşı çekilişi hazırlayıp okulda öğretmenlerine yaptırması için rica etmem lâzım
Kargoya paket hazırlamam lâzım
Dün sinirlenip göndermediğim kartlarımı yollamam lâzım
Kargodan paket gelmiş, zili çaldılar ben kapıyı açana kadar gitmişler, oraya uğrayıp almam lâzım,
Evde saçlar uçuşmaya başladı süpürmem lâzım,
Çamaşır makinasını çalıştırıp kuruyanları da ütülemem lâzım
Okulda Bilgiç'in yarışmaya katılması için uğraşan ögretmenine teşekkür edip yarışma parasını vermem lâzım
Sınıfta daha hâlâ toplayamadığım paraları toplamam lâzım
Velileri aramam bilgilendirmem lâzım
Evde birşey kalmamış markete uğramam lâzım

Neyse kalk Handan kalk, üzerini değiş, yatağını topla, işlerine bak...

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. maşallah yoğun bir gün daha seni bekliyor ablacım :D
    günaydın öncelikle :)
    kolay gelsin şimdiden...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Yağmurcum:-)

    YanıtlaSil
  3. Kolay gelsin canim.cok isin var benim gibi :(

    YanıtlaSil
  4. Sağol Mehtapcım, sana da kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  5. bunlar sie vız gelir tırıs gider bence :) yarısı bitmiştir bileee :)

    YanıtlaSil
  6. A ha ha, ver gazı ver gazı:-)

    YanıtlaSil