Süslü Püslü :-)

Aralık 21, 2013


Önce karnımızı doyurduk, ardından 14 yılık emektar ağacımızı kurduk.

Küçük ama gerçek ağaç gibi olmasını çok seviyorum. Alsancak'ta bir çiçekçiden almıştım onu ben. Evde birşey tutmayı sevmediğim halde kıyıp atamıyorum. Yıllar yıllar sonra yine onu süsleyeceğimizi düşünmek hoşuma gidiyor:-)

Neyse fazla dramatikleşmeyelim:-)

Süsler kutulardan çıktı, dayanamayıp aldığım yenileri de eklendi:-)

Portakallar o kadar güzel durdular ki ağacın üzerinde, muhakkak tavsiye ediyorum.


Kumaş boyaları henüz kurumadığından o süsümüz sonraya kaldı.

Çam ağacı şeklindeki ışığımızın fotoğrafı için havanın kararmasını bekliyorum:-)

Bizden bu kadar efendim...

Herkese iyi akşamlar.

Benzer yazılarım

9 Yorum yap

  1. Cok hos görünüyor Handan'cim hepsi, hemen gelip o agacin yanina kurulasim geldi:)

    YanıtlaSil
  2. Gel Ayşecim, çay ve kek de var:-)

    Teşekkürler Mehtapcım, yaptınız mı siz de kuru dallarla birşeyler?

    YanıtlaSil
  3. çam bizim adetlerimize uymuyor diyeni seveyim :)))

    valla harika görünüyor bende kurayım bari. Kıskandım :) Hatta benimki daha emektar :) 16 yıllık ve sapasağlam

    üstelik onu Van'dan almıştım . düşün :)))

    YanıtlaSil
  4. Ooo senin ki daha da büyükmüş, hadi kur artık Öziicim:-)

    YanıtlaSil
  5. Hepsi cıvıl cıvıl :)Dilerim hayatınızda böyle ışıldasın.

    YanıtlaSil
  6. Bizim agac da 4 yilini doldurdu bakalim daha nelere sahitlik edecek:) portakallar cok guzel gercekten firinda kurutularak mi yapiliyor?

    YanıtlaSil
  7. 14 mü !!!

    vuhuuu ne güzel kullanmışsın.

    ve nesrin in de dediği gibi fırında mı kuruttun haa bi de portakallar koku yayıyor mu ?

    başka sorum yok hakim bey

    YanıtlaSil
  8. Teşekkür ederim güzel dileğin için Hamiyet:-)

    Bir de çocuklu keyfini çıkartın Nesrin:-) Evet fırında kurutularak yapılıyor.

    Fırın sorusunu cevaplamama gerek kalmamış Kibritci Kız:-) Yok, ne yazık kı kokmuyorlar, ben de umutlanmıştım. Hımm, üzerine portakal yağı falan sürsem de (Öyle bir yağ var mı bilmiyorum ya) kokulu hale getirsem mi acaba?

    YanıtlaSil