Masa Başı

Aralık 05, 2013

Dün Tchibo'ya gittim, aklımı çelen bir sürü güzel şey arasından yalnızca hediye kesekâğıtları, şablonlar ve renkli kartonlardan almayı başardım:-)  Cuma akşamı yılbaşı kartlarımızı hazırlayacağız çocuklarla. Kek de pişireyim.  Ailece masa başında birşeyler yapmamızı seviyorum.


Çocuklar küçükken hep onlarla ilgileniliyor zaten de büyüdüklerinde gitgide herkes kendi dünyasına çekiliyor. Böyle küçük ayarlamalar onun için hoşuma gidiyor.

Çok birşeye de gerek yok aslında. Çayı demleyip, sevdikleri kuruyemişi yanına koyup herkes masa başına çağrılabilir, elektronik şeyler kapalı kalsın yeter. Kutu oyunu oyna istersen, ister isim şehir, ister haritada ülke bulma oyunu, ister sessiz sinema... Bir çay içimi zaman bile yeter bazen...

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. çok tatlısınız bu arada günaydın

    YanıtlaSil
  2. Günaydın Sevdacım :-)

    YanıtlaSil
  3. Ben de masa başına oturup sarma sarsam iyi olacak :D

    Şablonlar, paketler hepsi çok güzel görünüyorlar, gidecekleri yerleri şenlendirsinler inşallah :)

    YanıtlaSil
  4. Cok guzellerrrrr.masa basi bir cay icimlik bile yeter gercekten.

    YanıtlaSil
  5. Bakalım yaptığımız kartlar nasıl olacak Mehtapcım :-)

    YanıtlaSil
  6. hazırladığınız akşam bana haber ver bakiim..... ayarlama yapabilirsem uçabilirim
    any :)

    YanıtlaSil
  7. Yarın akşam yapalım diyoruz Any, hadi gel, ne güzel olur:-)

    YanıtlaSil