Hafta 1

Aralık 04, 2013

Bir hafta oldu rejime başlayalı, kilo verdim mi bilmiyorum , başlangıç kilomdan haberim yok zira, bu sabah tartılıp duvara yazdım, haftaya anlayacağız ne olup bitiyor. 


Yediklerimi çok da azalttığım söylenemez. Tek fark aklıma geldikçe su içmem. Böbrekler çalışırken en çok kalori harcayan organlarmış. Valla onları bilmem ama ben tuvalete taşınırken bayağı kalori harcıyor olmalıyım:-)

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. Çok su içince de öyle oluyor:))

    YanıtlaSil
  2. Yoruldum valla Baharcım, hele gece kalkıp durmak yok mu:-)

    YanıtlaSil
  3. Hadi gayret Handan'cim. Basaracagiz! (insallah) :)

    Ahh o tuvalete gitmek yok mu, biktim ondan ben yahu! Ama böbrekler bayram ediyor, o iyi.

    YanıtlaSil
  4. Bu sefer umutluyum Ayşecim, haydi bakalım :-)

    YanıtlaSil
  5. Bu yaziyi yeni okudum.bizde bu aksam esimle rejime basladik.bakalim nasil olcak :)

    YanıtlaSil