Defter Arası Küçük Notlar

Aralık 02, 2013

Doğum günümde Bilgiç bana "Sen kullanmayı seversin ya anne" diyerek post-it hediye etmişti. Acaba ben bunla ne yapmayı seviyordum diye düşünürken bir anda aklıma geldi. Bizimkiler küçükken defterlerinin arasın minik notlar yazıyordum. Oğluşum onları hatırlamış olmalı:-)

Eee, o zaman iş başına diyerek küçük notlarıma başladım yeniden:-)






Yeni bir kelimenin anlamından şarkı sözlerine, şiirden fıkraya çeşit çeşit şeyler yazıyorum. Bazen birlikte gülüyoruz okuldan döndüklerinde, bazen ne anlama geldiklerini konuşuyoruz...

Sanırım anne olmayı çok seviyorum ben:-)

Benzer yazılarım

13 Yorum yap

  1. gerçekten çok güzel bir fikirmiş :)
    hem düşündürürken hem öğrenmesini sağlıyorsunuz tebrik ederim...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Yağmur:-)

    YanıtlaSil
  3. Sen cok iyi bi annesin.kizim okuma yazmayi cozunce sanirim bu kucuk notlardan bende yazarim.

    YanıtlaSil
  4. bende de hastalık gördüğüm her çeşit ve renkli postiti alıyorum:))

    YanıtlaSil
  5. Cok seker!:) Ben de bayilirim böyle ufak tefek mesajlara. Bu post it' ler tam benlik.

    YanıtlaSil
  6. Sanırım çok tatlı bir annesin sen. :) Yazdım bunu bir kenara, günün birinde anne olununca çocuklara küçük notlar bırakılacak :))

    YanıtlaSil
  7. Tavsiye ederim Mehtap, hele birinci sınıfta yeni okumayı öğrendiklerinde çok hoşlarına gidiyor.( Hâlâ çok hoşlarına gidiyor ya:-)

    Bilge'nin defterlerinde kullan bakalım biraz, ne tepki verecek Sevda:-)

    Ayşe ilk yazarken büyüdüler artık istemezler mi acep dedim ama Metehan eve bir geldi, ben bunlardan hep istiyorum diye:-)

    Teşekkür ederim Burcu, gaddar ve gıcıkımdır da aynı zamanda ama böyle dengelemeye çalışıyorum işte:-)

    YanıtlaSil
  8. Ben de yazardıııım :( Fark şu ki, ben değil, onlar saklıyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlar saklıyorlar zaten Tülin, çok hoşlarına gidiyor :) Bir de bazen bana yazıyorlar, o zaman da ben mest oluyorum :D

      Sil
  9. Handan sen adamı öldürürsün... nerden aklına gelir böyle şeyler yaaa :))
    Bayıldım ben bu fikrine de ♥ ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de yap Şebnem. Oytun'un da hoşuna gideceğine eminim :)

      Sil