Ortaya Karışık

Aralık 26, 2013

Ne pişireceğimi bulamadım, evde ne varsa tencereye atıp bir türlü yapsam neye benzer acaba? Dur bir deneyeyim.


Tabi önce kalkmam lâzım, ama nasıl gözlerim kapanıyor sabah sabah... Yapmam gereken ne kadar çok iş varsa o kadar çok uykumun gelmesi büyük ihtimal pisikolojik ama ben gayet fizyolojik olarak hissetmekteyim şu an.

Rejim sallandı gitti yine, son verdiğim kilo- ki zaten bir de ilk verdiğim kilo vardı- geri dönmeye pek kararlı.  Yıl başı, doğum günleri ardından şubat tatili falan derken ne olacak bunun sonu bilmem. Neyse moral bozmuyoruz:-) 

Alış verişe gitmem gerek ama insan bu kadar mı istemez, nasıl gözümde büyüyor. Haftalık mutad alış veriş limitimi iki gün dışarı çıkarak tamamlamıştım zaten ama tabi sevimli minik defterler, kalemler karın doyurmuyor.

Sanırım artık çamaşır makinasını çalıştırabilirim, uyanmıştır komşular. 

Aaa,saat tam 09.09, güzel şeyler dileyeyim.

Hımmm. Hastalara şifa diliyorum bugün. Any'nin babası için meselâ. Öziinin babası için de. Duygu bu sabah ameliyata girecekti. Sevda hasta pasta olmuştu. Küçük oğluşumun boğazı ağrıyor. Minik Egemen bebek ateşlenmiş.

Hepsi için "Geçti geçti" diyorum.

Herkese günaydın. Sağlıklı bir güne açılsın sabahınız..


Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. günaydııınnn:)))))
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  2. hepsine acil şifalar diliyorum.
    günaydın şekerimm:)

    YanıtlaSil
  3. canım bende tüm hastalara ve hasta yakınlarına acil şifalar diliyorum
    any

    YanıtlaSil
  4. Acil şifalar olsun Any.Dayanma gücünüz bol olsun.

    Günaydın Mehtap:-)

    YanıtlaSil