Keyif

Nisan 26, 2006






Beriş ile bahçe keyfi yaptık bugün. Eh bahçenin yanında kekle kısır da iyi gidiyor hani :)

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. perhiz merhiz diyet felan fora maşallah ... afiyet şeker olsun da.... bizim günahımız ne yutkunmak zorundamıyız güzelim. resim koyma bari yani. hadi by. gideyim de biraz kısır yapem bari..

    YanıtlaSil
  2. ha bide biz gelince borcun olsun aynı sofradan bende isterim kıskanırım berişi sonra...

    YanıtlaSil
  3. Oy oy oy oy, kisira gel.

    Eline saglik Handan ablacim yemis kadar oldum :D

    YanıtlaSil
  4. aman da aman toplayalım tüm blogları sana geleliiiiimmm hemeennn

    YanıtlaSil
  5. kısırrrrrrrrrrrrrrrrr
    kısırrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    en sevdiğim ..
    sana bi gün kısır yapayım ben..şimdilik e-maille resmini yollarım..birgün karşılıklı kaşıklarız inşallah.üstüne pul biber..birde demli çay..ohhhh.:)

    YanıtlaSil
  6. Afiyet olsun.Ahhh güzel İZMİR,ahh güzel bahçen... Ben de özledim bende..

    YanıtlaSil
  7. Bensiz nasıl yaparsınız nasıl boğazınızdan geçer hainler?Ben burda hiç birşeye zaman bulamıyorum... Ahh İzmir ahhh... Yaza geliyorum bekleyin. HANDE

    YanıtlaSil