Akşam Haberleri (İzmir'den CANlı yayın)

Nisan 28, 2006

Bugün siyah saçlı olmaya karar vermiştim, üzerinde kırmızı gölgeler falan. Kuaförden çıktığımda kızıl saçlıydım yine. Gölgelerse turuncu :( (Bakınız şekil A)Şekil A

Gün boyunca bahçe çapaladık. (Can duymasın, doğrusu o çapaladı ama olsun ben de son bir saat yardım ettim. ) Yarın çiçek dikmeyi düşünüyoruz. Bu arada geçen hafta diktiğimiz domates ve biberler uzun süre ölü taklidi yaptıktan sonra düzelmeye başladılar. Pek bir ekolojiğiz bu aralar.

Akşam, alışveriş merkezine gittik. Kapısından girerken kırlangıçlar karşıladı bizi. Bir de baktık ki evlerini kurmuşlar oraya.

Alışveriş merkezlerinin bu çiçekli rengârenk halleri de çok hoşumuza gidiyor. Fal bakmak isteyenler buyursun. Ben hesapladım, çift sayı, seviyorla başlamamak gerek :)


Daha ne diyeyim, İzmir'den bu akşam bu kadar efendim. Herkese iyi geceler.

E iyi geceler dedim, cevap veren yok mu ?

Benzer yazılarım

11 Yorum yap

  1. Caaannıımmm handan en güzel geceler senin olsun:) Ben duydum seni:) öncelikler saçların çok güzel olmuş:) güle güle kullan yeni saçlarını:) çok güzel resimler..kırlangıçlar..papatyalar..herzaman ki gibi süppersin..
    iyi geceler..

    YanıtlaSil
  2. iyi geceler, tatlı rüyalar:))

    YanıtlaSil
  3. iyi geceler saçların güzel olmuş gelincikler gibi kıpkırmızı

    YanıtlaSil
  4. Dost acı söylermiş...
    Ben saç rengini beğenmedim açıkçası...
    Çok açık sanki..
    Ama tabii yüzünde nasıl durduğunu bilemem..
    Sana yakışmış olabilir..

    YanıtlaSil
  5. güzel olmuş henden
    yakışmıştır sana
    benim saçlar siyah şu an
    suratta kireç gibi beyaz
    ee makyaj da yapmıyorum
    hortlak gibi bişey oldum
    töbee bi daha siyah yaparsam:)

    iyi geceler diyip ben yatmaya gideyim

    YanıtlaSil
  6. Canım saçların güzel olmuş eminim sana çok yakışmıştır.Yüzünü göremediğim için kesin bişey söyleyemiyorum.Ama süper.Diğer fotoğraflarda tek kelimeyle harika.başka ne diyebilirim ki.öptüm seni çok.iyi geceleeerr.

    YanıtlaSil
  7. GÜNAYDIN HANDAN

    Kızıl saçı severim ben,siyah hep makyaj gerektiriyor.

    Benim hayalim de kendi sebzelerimi yetiştireceğim bir bahçe hatta meyvelerimi.

    YanıtlaSil
  8. Neyseki bu yazının içinde İstanbul'a dair herhangi bir cümle kurulmamış.. İzmir sıradan bi yer olduğu için sorun değil :Pp Bende Elazığ'dan akşam haberleri vermeye kalksam içi daralır milletin; efenim komando taburu geçtiğimiz hafta içerisinde dağdan indi, buna müteakip gelişen olaylar ise şöyle; kolordu komutanlığına beklenen bi saldırı olasılığı var, yetmezmiş gibi bir de hergün en az bir helikopter askeri hastaneye iniş yapıyo ve ardından bizim bölüğe cenaze töreni talimatı veriliyor. falan filan.. daral, daral, daral.. gel teskere gel teskere bitsin bu azap!..

    YanıtlaSil
  9. İyi geceler diyemeyeceğim,yazıyı sabah okudum bende günaydın diyorum.

    Yüzünle beraber bütün olarak görseydik saçını :-)

    YanıtlaSil
  10. Zehra, İvriz, Nimpi teşekkür ederim.

    Gece, günaydın :)

    Ece, ben de beğenmedim.

    Cim, valla yakında bırakacağım beyaz olarak kalacak saçlarım. Bıktım ben boyalardan.

    Teşekkür ederim Emel.

    Kızıl da sürekli boyatmak istiyor Aslı, hele yazın akıp gidiyor. Umarım bahçen olur senin de :)

    Züper, ha gayret.

    Nisa, evlilik ve hayal kırıklığı? Bu konuda konuşacak pek birşeyim yok açıkçası benim.

    Günaydın Nilüfer.

    YanıtlaSil