Acaba

Nisan 29, 2006

Sulu gözlü olup çıktık
Acaba
Bu mu "yaş"lılık...

Halide Karamahmutoğlu
Pervaneler

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. ya ben ağlayamıyorumda artık..
    lenslerim kayıyor..bigün kafamın arkasına kaçacaklar diye korkuyorum zaten..
    naber kıs..saçlar yakıyor yani..bende kızılşın olmayı düşünüyorum bu aralarda;beyimiz ne der bilmiyorum..daha sormadım...sormasam mı acaba?aman ne sorcam..kafa benim kafam...

    YanıtlaSil
  2. Şairin tam tersi düşünüyorum; ben yaşlıların fazla ağladığını görmedim.. Çocuklar daha çok ağlıyor sanki..
    Sulu gözlü olmanız yaşlılıktan değil, belki çocuk ruhunuzdandır..

    YanıtlaSil
  3. Olabilir tabi.İnsanlar yaşlandıkça daha bi hassas oluyorlar.Resmen çocuklaşıyorlar.Bu konuda ÇAĞLAR'a katılıyorum.Çocuksu ruhları dışa vuruyor bence de.Bizde mi öyle olcaz ne..

    YanıtlaSil
  4. Bu arada iyi geceler canımm.

    YanıtlaSil