Günaydın

Nisan 11, 2006

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. günayyydııınnn:) çok güzel resim ya..gelin çiçeği gibi..içim açıldı ohh bee:))

    YanıtlaSil
  2. Günaydın canım:)

    YanıtlaSil
  3. günümüze çiçek açtı :)
    günaydın..

    YanıtlaSil
  4. kocaman bir günaydın... günümüz, hayatımız bu bahar tablosu gibi geçsin...

    YanıtlaSil
  5. Günaydın

    Sabahtan beri bloguna giremiyordum.

    Yine koymuşsun cennetinden fotolar

    YanıtlaSil
  6. Günaydın Handancım:))

    Biliyorum pek bi erkenciyim;))

    YanıtlaSil
  7. şey ben iki alttaki yazıda günaydın demiştim..bi daha diyim..günaydın..
    ohhh ohhh yandannnn.şu ağacın altında çitlere sırtımı dayayıp ,piknik yapmak var yaaaaa..aklım fikrim sefada yani..nolcam ben böyle bilmiyorum handan..sen bilirsin..sen herbişeyi biliyosun zaten...çok bilmiş...:))

    YanıtlaSil