Günaydın

Nisan 25, 2006

Ya valla dün birşey vardı bu bloggerda, yoksa ben yazacaktım , aslında yazmayacaktım da fotoğraf koyacaktım. Bir saat uğraşıp başaramayınca , vazgeçtim ben de. Saat fotoğrafım dün gece hâlâ gözükmüyordu örneğin, bu sabah çıkmış ortaya.

Dün sabah şehrin güneyinde kahvaltı yaptıktan sonra, akşam kuzeye Foça'ya balık yemeye gittik. İşte o arada eve uğradığımız bir iki saat vardı sadece.

Güzel gün batımı fotoğraflarım var ama gün batımını bekliyorum basmak için :)

İşte böyle..

Bu arada Galatasaraylı arkadaşlara geçmiş olsun :D Aslında geçmiş oldu , daha ne dörtler gelirdi ya, haydi şansları vardı.

Herkese keyifli bir gün diliyorum.

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. sandemi handan yaa oooofff sendemi fb...

    YanıtlaSil
  2. günaydın...
    gs lılar alışkın böyle şeylere, fazla dert etmemişlerdir:)
    şampiyonluğu fenerbahçe hak ediyor, umarım olacağız.

    YanıtlaSil
  3. şampiyonluğu fenerbahçe hak ediyorsa,


    ""umarım olacağız"".
    cümleyi desteklemiyo gibi geldi...

    YanıtlaSil
  4. I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! » »

    YanıtlaSil