Ebe

Nisan 08, 2006

Derin İz ebelemiş beni.

*En beğendiğiniz huyunuz: Her ortamda keyifli yanlar bulmak.
*Hiç beğenmediğiniz huyunuz: Çok çabuk sinirlenmek.
*En beğendiğiniz yeriniz: Babam ellerin derdi:)
*Hiç beğenmediğiniz yeriniz: Söylemem.
*Çantanızda mutlaka bulunmalı: Kalem, defter, ıslak mendil.
*Çantanızda asla bulunmaz: Hımm, cımbız, gözkalemi, pudra :)
*Arabanızın markası: Toyota
*Hayalinizde ki araba: Wolkswagen Beatle
*En sevdiğiniz yemek: Salata, sebze yemekleri.
*Hiç sevmediğiniz yemek: Yok
*En sevdiğiniz hayvan: At, serçe, köpek
*En korktuğunuz hayvan: Fareden tiksinirim, evde olduğunu düşünmek bile titretiyor. Ama yılanlarla falan o kadar haşır neşir olduk ki alıştım artık. Kertenkeleler, çiyanlar. Bizim evin diğer sahipleri.
*Kullandığınız parfüm: Can ne aldıysa onu, ben bir türlü beğenip alamam :)
*Kullandığınız cilt bakım ürünleri: Bepanten krem.
*Her gün mutlaka yaparsınız: Dişlerimi fırçalarım.
*Her gün yapmayı ihmal edersiniz: Saçlarımı taramadan tepemde toplayarak geçer bazen günlerim :)
*Karanlıktan korkar mısınız? Hayır
*Korkutmayı sever misiniz? Hayır
*Giyim tarzınız: Sade, spor.
*Asla giymeyeceğiniz: Ucu sivri, yüksek topuklu ayakkabı.
*Cep telefonunuzun markası: Nokia bilmemkaç
*Bilgisayarınızın markası : Toplama
*Karşı cinste aradığınız özellikler : Birşey aramıyorum doğrusu.
*Karşı cinste hoşlandığınız tip : Johnny ay pardon Canny diyecektim ağzımdan yani elimden öyle kaçmış. (Ya hayatım elim sakat ya, harfleri kontrol edemedim bir an:)
*En beğendiğiniz oyuncu: Johnny Depp
*Benzetildiğiniz bir oyuncu : Bilmem, benzeten varsa birilerine söylesin.
*Film çevirmek istediğiniz bir ünlü : Hah hah hah, bu da sorulur mu ?
*Başka bir şey yapmak istediğiniz bir ünlü: Ha???
*Tuttuğunuz takım: FENERBAHÇE
*Hangi dalda bir sporcu olmak isterdiniz: Atletizm
*En büyük hayaliniz: Dünyayı gezmek, ama sırtımızda çantalar, trenle falan.
*Gerçekleştirdiğiniz bir hayaliniz: İçinde yaşıyorum işte, her gün sizlerle paylaşıyorum :)
*Asla yapmam dediğiniz bir çılgınlık : Yok öyle bir çılgınlık, insanlık hali her türlü çılgınlığa açığım. Yok ya, düşündüm de, çılgınlık olsun diye biryerleri soyamam, uyuşturucu falan alamam. Yok yok, yapamam herşeyi.
*Yapabilirim dediğiniz bir çılgınlık: Bungeejumping yapacağım bir gün.

Ben de Ebegümeci'ni, Mascot'u ve Gece'yi ebeliyorum.. Ebeee...

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. Haşır neşirsin ha çıyanlarla.

    Yazın diyorum,dışarıda bir yerde mi buluşsak ???

    YanıtlaSil
  2. Tiffanyden sevgilerle

    YanıtlaSil
  3. Sanırım oralarda değilsin.Beni ara Tiffy

    YanıtlaSil
  4. eyvah eyvah ebelenmişiz. sorular da çok zor aslında :)

    En kısa zamanda yazacağım.

    YanıtlaSil
  5. günaydın bitanecik gizemlim..
    benim şimdi hanki kimliğim ebelendi..mascota mı yazcam..daisye mi..ay kimlik bunalımı yaşıyorum..ayline bi haller oluyo arada..
    DEMEK SEN FENERBAHÇELİMİŞİN..
    AL MEKTUPLARINI HENDEN...BİR ARA BENİM MEKTUPLARIMI VERİRSİN..
    BEBEKLERİMİDE İSTERİM...CIK CIK CIK..VİLEDA KOVASI FENERLİ SENİ..:)))

    YanıtlaSil
  6. Her zaman çantanda para felan da bulunsun ne olur ne olmaz:)

    Hiç sevmediğin yemek konusunda bilmiyorum. Lapa felan da yemek, bir daha düşün istersen canımcım.

    "Her gün mutlaka yaptığın şey" gerçekten çok farklı abla. Sosyal statünü birden yukarı çektin ve beni ve benim gibileri aşağıda bıraktın:P

    Korkutmayı sevip sevmemeni ise bilmiyorum. "Artık sevmiyorum" de istersen:)

    Çılgınlık olsun diye her şeyi yapamamana (Ve nedenlerine de) koptum:) Burası ile lapa yemek arasında derin bir bağlam gördüm.

    Neyse ben kardeşin Kürşad'tım, kaçtım yine...

    YanıtlaSil