Darbe :)

Nisan 07, 2006

Ha ha ha...Anneme bilgisayar kullanmayı öğretmese miydik acaba diye ciddi şüphelere girmeye başladım:)

-O ne öyle sabah sabah bloğuna giriyorum kanser manser. Hiç yakışmıyor sana.
-E ama anne yazmıştım güzel güzel işte. İnsanların yayılmalarından dünyaya aklıma gelmişti.
-Yok, bir de kara kara resimler. Sevmem öyle hastalıkları zaten.
- Ya, hastalıktan bahseden kim çevre bilinci içinde bir yazıydı.
-İç karartıcı olmuş.
...
-Eee, neler yapıyorsun bugün annecim.
(10-15 dakika çocuklardan, havadan sudan konuştuktan sonra)

-O kanseri sil oradan.
-Eh, anne unutmuyorsun konuyu da.
-Hayır unutmam, ismini değiştir onun, açar açmaz hiç hoş değil.
-Ama anne esprisi orada.
-Onun esprisi mi olurmuş. Bundan sonra böyle, eleştirmen var burada, rahat rahat yazı yazamazsın kafana göre.
-İyi de anne bu eleştri değil ki resmen darbe yapıyorsun. Eleştirsen neyse diyeceğim.
-Evet, öyle yapıyorum :)

Neyse, demokratik darbe ortamında, paşa paşa yazının ismini değiştiriyorum.

Herkese günaydın :)

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. :)Günaydın Handan

    İsimsiz de olsa,hikaye aynı.

    Anneler her zaman daha iyisini bilir ;)

    YanıtlaSil
  2. canım ya..
    ahhh ahhh..neden bu anneler hep aynı..benim allahtan okumuyor benim blogu..yoksa hemen bi iki dantel koyar yazılarımın kenarına..

    gerçekten çok mu kötü ya parmağın..
    buz koy sürekli..acıyı hafifletir..

    TEYZECİMMMMM..(annenle konuşuyorum..sen bi dur henden)
    ELLERİNDEN ÖPERİM...BİRDE BU KIZIN ARA SIRA BUNALIMA GİRİYOR..KENDİ BUNALIMA GİRERKEN BENDE ONLA BERABER GİDİYORUM ORAYA...
    DÖVCEKSEN DÖV ŞU KIZINI ARTIK...İĞNE ÜSTÜNDEYİM VALLA..HER AN Bİ HALKA DUYURU YAPACAK DİYE...''aklıma yazacak bişi gelmiyor..hadi bana eyvallah''demesi meşhur bu handan hanımın...

    YanıtlaSil
  3. :))))
    valla blogu kapattığında seni konuşmuştuk. Bak annesi nasıl el koydu da gidemedi diye. Bizim annelerde iş yok, pc falan açamazlar demiştik. Sonra da bilmemeleri daha iyi her şeyimize karışırlar demiştik:)))Hele benim annem var yaaaa.... Aman aman:)))Ama gitmemeni sağlıyor ya bende öpüyorum ellerinden teyzemin:))çok çok selamlar teyzeye... yorumlarıda okuyordur değil mi annen Handan? Sevginle kal Handancım...

    YanıtlaSil
  4. Demek herkesin başı bu konuyla dertte
    Dün de sevgilim karamsar üzüntülü yazını sil diye tutturdu.
    Ben darbe dayanıklı blogculuk yaptım.Silmedim.Ama artık üzüntülü yazı yazma uyarısı aldım.Nasıl yani??
    Annem daha sökemedi interneti o da söksün bir yandan başlar:)
    Sevgileer

    YanıtlaSil
  5. MERHABALAR CANIM; ZAMAN SIKINTIMDAN DOLAYI UZUN ZAMANDIR YORUM YAZAMADIM... kEYİFLİ SATIRLARINI OKUMAYI ÖZLEMİŞİM; KENDİNE İYİ BAK CANIM...

    YanıtlaSil
  6. annen müthiş bi darbe yaptımış, keşke bütün darbeler böyle sevimli olsa.

    YanıtlaSil
  7. Evet Aslı anneler en iyisini bilir .

    Daisy annem bunalıma sokturtmaz beni merak etme .

    Katre, tabii ki annem yorumları da okuyor, ona göre, herkes kendisine çeki düzen versin .

    Karamsar yazı yazamıyorum zaten Zeya, ona herkes karşı çıkıyor.

    Hoşgeldin Enna, seni görmek çok güzel.

    Evet İvriz böyle darbeye can kurban.

    YanıtlaSil