I'm Still Alive

Nisan 08, 2006

(Şarkı için fotoğrafa tıklayınız)
Ne güzel gelmişlerdi de konserlerine gitmiştik. Üzerimde takım elbise, palto falan, kapalı alanda bayılmak üzere olup önden arkalara gitmek zorunda kalmıştım. Uzanıp yattığım yerden dinlemiştim. Kürşad da beni aramaktan konserle ilgilenememişti:) O ise her zamanki gibi tırmanıp tepelere, coşturmuştu bizi...
Hey, hâlâ hayatta mısınız? Bir ses verin arkadaşlar :)

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. Roger Waters Türkiye'ye geliyor Handan. Ne yapıp edip gitmeli, ne dersin?

    YanıtlaSil
  2. Ah Burcu ah, İstanbul'da yaşamak vardı şimdi :(

    YanıtlaSil
  3. gene gelecekler merak etme..
    ama o zamanki keyfi alacak mıyım bilemiyorum...

    YanıtlaSil
  4. Ama ne konserdi. Heyecanli bir iki saat bekleyisin ardindan konser bitmisti:)
    Iki sarki dinleyememistim senin yuzunden.

    Kursad

    YanıtlaSil