Nazarlık

Nisan 05, 2006





Aslında Ece'ye deniz kabuklarından nazar boncuğu örneği gösterecektim. Sonra evin çeşitli köşelerinden bir nazar boncuğu koleksyonu oluşturduk . Bir de akşam sahilde çocuklarla oynarken düşüp parmağımı sakatlayınca :)

Nazara mı geldim ne?

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. Geçmiş olsun Handan.

    Sahilde koşmak falan.

    Ühüüü.Bir de İstanbul diye tutturmaz mı?

    O kadar nazar boncuğu içinde olan parmağına olduysa, o nazardan değil,senin bıcırıklardandır.

    İyi geceler...

    YanıtlaSil
  2. Gittin sahile demek :))
    Ne güzel bak..
    Gerçi sakatlanmışsın ama olsun..

    Hımm bu arada bu nazar boncuklu deniz kabuklarını beğendim..Uzatıp bunları mesela deniz evinde açık kapı girişine takabilirim..Güzel olur gibi..
    Ben biraz daha toplayayım deniz kabuklarından en iyisi.. :))

    Teşekkürler örnek için Handan ...

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun..dememişim de..:))

    YanıtlaSil
  4. Şu ilk resimdekinden bizde vardı..
    Acaip etkili bir deprem göstergesi..

    Deprem zamanında bizim televizyonun üzerindeydi ve çok etkili valla:)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim Aslı. Evet bıcırıklardan oldu, bacaklarıma saldırınca onlar Bilgehan'ın üzerine düşmemek için parmağımın üzerine attım kendimi. Bir çıtırtı geldi ama bakalım ne olmuş.

    Sen topla biraz daha Ece, evet güzel olur öyle de. Sağol bu arada:)

    Çağlar, sen resimlere bakıp yazı okumuyorsun galiba, bir geçmiş olsun yok mu :)

    YanıtlaSil
  6. Günaydın Handan,

    Pop up ı katlettim,isteiğiniz üzre... :)

    Ben pop up daha rahat olur diye yapmıştım,neyse...

    YanıtlaSil
  7. günaydın Handan:))
    seviyorum senin sabah gübaydınlarını...başka günaydınlar da var mıdır?bence vardır:)))

    geçmiş olsun bu arada. olsunda deniz kıyısında olsun kazalar:))

    nazarlıkların çok güzelmiş. ortada ki üzellik dediklerinden mi?

    YanıtlaSil
  8. Teşekkür ederim Aslı, valla sorun oluyordu bana.

    Geliyorum Daisy merak ettim :)

    Günaydın Katre, bilmiyorum ortadakine ne dendiğini, deniz kabuklarından yapılmış çok hoş birşey ama.

    YanıtlaSil
  9. gecmis olsun handan...aslinda bu kadar nazar boncuguna nazar falan viz gelir ama...:=)

    sima

    YanıtlaSil
  10. :) Teşekkür ederim Sima.

    YanıtlaSil