Haftasonu Kaçamağı

Nisan 09, 2006




Biraz nefes aldık geldik .

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. Harika bir haftasonu kaçamağı.Hava ne kadar güzel orada.Buralar çok soğuk :-(

    YanıtlaSil
  2. MEVLİD KANDİLİ'NİZİ TEBRİK EDERİM...
    Hz. Muhammed’in doğum yıldönümü olan bu gecenin; herkese, hayırlara vesile olmasını bütün kalbimle diliyor; dualarınızda yer almayı temenni ediyorum...
    Hak Teâlâ Hazretleri buyuruyor:
    "Ey Resûl-i Ekremim! Benim kullarım "Rabbi-miz uzakta mıdır, yakında mıdır?" diyerek sana beni sordukları zaman sen onlara cevap ver ki: Ben onlara pek yakınımdır. Bana duâ eden kulumun duasını kabul ederim. Duâ ettiğinde benden duâlarının kabulünü istesinler. Ve bana îman etsinler. Umulur ki onlar îmanları ve duâları sebebiyle doğru yola vâsıl olurlar ve irşâd olunurlar. "(Bakara Sûresi, 186)

    YanıtlaSil
  3. Evde olmama nedenin anlasıldı...Any

    YanıtlaSil
  4. Tamam tamam güzel bir hafta sonu anlaşıldı...Kıskanmadım hiç...Ben ise binimum işlerin arasında bu nesneyle yeniden buluşmanın cebelleşmesini yaşıyorum...Sana yazı yazacağım...

    YanıtlaSil
  5. KANDİLİNİZ VE ÖMRÜNÜZ ,YUSUF'U SAKLAYAN KUYU ,YUNUS'U GİZLEYEN BALIK,NUH'U KURTARAN GEMİ,YAKUB'U ÖRTEN GECE VE İBRAHİM'İ KORUYAN GÜLLER KADAR MÜBAREK OLSUN.

    TÜM İSLAM ALEMİNE HAYIRLI KANDİLLER

    YanıtlaSil