Zamanda Yolculuk

Nisan 19, 2006

Sabahın ilk saatleri. Her zamanki gibi çay suyunun kaynamasını beklerken bilgisayarı açtım. Yazacak birşey aklıma gelmedi. (Ne kadar enteresan halbuki hep gelir :) Fotoğrafları karıştırayım belki güzel bir şey bulurum derken maillerimin arasında beni çok duygulandıran birisine rastladım.

Sevgili Neşe, bir anda zamanda yolculuk yaptım sayende. Mezuniyet gününe gittim. Sizin evin bahçesinde dut yedim. Rahmetli İlkokul öğretmenimiz Sevgi Akın'ı andım. Mailinle beni ne kadar mutlu ettin anlatamam...


Fotoğrafı Neşe göndermiş. Hangisi benim bulun bakalım :)

Herkese GÜNAYDIN... Hayatımızdaki küçük güzel sürprizlerin hiç bitmemesi dileğiyle...

Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. cannnıımmm handan günaydın:)
    sol baştan gözlüklü kçk kıs sen olabilir misin aceba? ya da sadece yan profili çıkmış kçk kıs;)

    YanıtlaSil
  2. Günaydın handan
    Ne güzel dimi çocukluk...
    Fotoğrafa baktım da hayata ne kadar güzel ve tasasız bakıyorsun, şimdi bildin mi diye soracaksın dimi, elbette ki bildim, sağdan dördüncü, hiç değişmemişsin ki::))

    YanıtlaSil
  3. GÜNAYDIIIIN
    NE GÜZEL BİR ANI...

    YanıtlaSil
  4. GÜNAYDIIIIN. Herkese günaydın diyorum bende. İşe gitmeden böyle güzel şeyler okumaya ihtiyacım vardı. Kolay gelsin...

    D.K.

    YanıtlaSil
  5. ben bu fotoların üç dört tanesini birden benzettim.
    günaydın:)

    YanıtlaSil
  6. Günaydın Handancığım..

    Bana da sağdan ikinci senmişsin gibi geliyor...

    YanıtlaSil
  7. Günaydın Handan:))

    Ben bilemem hiç kimdin. Söylemeyeyim onun için. Anladım ben senin ne zaman kalktığını. Çay suyu koyup açıyorsun demek pc yi. Hımmm. Ya hemen söylesene hangi kızsın?

    YanıtlaSil
  8. Handan,
    Msn açmıyor musun artık?Ben açtığım zamanlara mı denk gelmiyoruz artık?Özledim seni...

    YanıtlaSil
  9. SİYAH YELEKLİ SPOR AYAKKABILI MI KIZ SENSİN Dİ Mİ?Bİ O UZUN..GİT GİT BİTMİYO..
    GÜNAYDINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

    YanıtlaSil
  10. Günaydın
    Ben hangisi olduğunu çıkaramadım.
    Böyle güzel sürprizlerin hayatımızın her anında yaşanması dileğiyle...

    YanıtlaSil
  11. sağdan ikinci,gözlüklü olan dedim hayır dedin
    gözlüklerinden tanıdım diyecektim ama olmadı yannış benzetmişim
    bulamadım ben seni
    ortadaki, sağdan dördüncü mü acaba

    YanıtlaSil