Yanıbaşımdan

Nisan 13, 2006

Sevemedim ben bu günü
Sevemedim başından
Göremedim geçtiğini
Yanıbaşımdan her yanımdan

Gelemedim ben bu oyuna
Gelemedim yaşımdan
Kovaladım sevdiğimi
Yanıbaşımdan her yanımdan

Yaşamadım ben bu günü
Yaşamadım inadımdan
Göremedim geçtiğini
Yanıbaşımdan her yanımdan

Ellerin uzanmasın
Uzak dursun dedim
Sakın dokunmasın
Hayal ettiklerim
Bana yakışmasın
İnancım yok benim

Duman

Bugün pek keyfim yok... Yarına görüşürüz...

Şarkı burada... Arkanıza yaslanıp keyfini çıkartın...

Yanıbaşımızdaki güzellikleri görebilmek dileğiyle...

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. ben anladım senin pek iyi olmadığını..o yüzden cik ciklemiyorum..
    dumanın bi şarkısını istemiştin ya..onu bulamadım..ama araştırıyorum..dumanı tütmeye başlar yakında blogumda..
    iyi akşamlar handan..sabaha güzel bi gün olacak ..
    bol bol seratonin salgılayacak beynimiz..üzülme tamam mı?:)

    YanıtlaSil
  2. Geçer,geçer. Çok düşünmeyin.Amaaan.Düşündükçe büyüyo herşey :(

    YanıtlaSil
  3. Yarın yine yüzün ışıldasın olur mu?

    YanıtlaSil