...

Nisan 14, 2006

Yeni bir başlangıca adım atmayı, dünkü kalıpları kırmayı, yapabilirken "Yapamam", olabilirken "Olamam" ve bütünüyle özgürken "Kapana kıstırılmışım" dememeyi öğret bana...

Haham Nachman

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. hayatımda canımı acıtan ne varsa değiştirme cesaretini,yeni bi yolda düşerken elimden tutulmadan kalkabilmeyi,bana yeni bi ben versinler istiorum :))

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Handancım:))

    Bahar gelmiş demek sizin oaralara...Darısı bizim buralara... Yazdığın sözler epeyce düşündürücü...Takılıp kalıyorum herbirine ayrı ayrı...

    YanıtlaSil
  3. Biri bana yeni açtığım mailin nasıl açıldığını göstersinnnn.....
    Tiffy
    Canına yandığımın bu durumlara düşecek adam mıydım ben.........

    YanıtlaSil
  4. handan..bugün yeni bir başlangıç yaptım..yapamam dediğim şeyi yaptım..demek ki büyüdüm..iyi geceler...

    YanıtlaSil
  5. günaydın handan..
    ...öffff...püffff... ;)

    YanıtlaSil
  6. Günaydın Handan,,hayat herşeyi öğretiyor insana...

    YanıtlaSil