Hangisi Acaba?

Nisan 19, 2006

Tahminlerinizi okurken çok eğlendim :)

Belli bir mantığa göre tahmin yapanlar yanıldı .


Gözlüklü olan ben değildim. (Her nasılsa o gün gözlüğümü çıkartmışım. Halbuki evlenirken bile gözümdeydi, hatta beni gören birisi "Aaa, geline bak gözlüğü var" şeklinde bağırarak gülümsetmişti bizi. ) Gerçi Cim, beni, o gözlüklü olduğuma inandırmaya bayağı çalıştı ama , yok valla kediCim:)

Uzun boylu olduğum doğru ama o sırada değildim :) Dolayısıyla b0yumla karar verenler de yanıldı.


İvriz, hata payını % 50 ye kadar indirmiş :) Ama bilemiyorum tabi hangi üç dört tanesi.

Tahmin yapmayanlara küstüm :( Ha ha ha , değil tabi ki ben de yapmazdım herhalde , ama Katre bayağı lâf almaya çalıştı ağzımdan..

Ama bulan var gerçekten de. (İkinci tahminleri saymıyorum tabi ki)

Ortak, bi sen tanıdın beni :)

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. Ben de tanımıstım ama bunun ilginc bir yani olmayacagini dusundum:P

    Kursad

    YanıtlaSil
  2. bakıyorum, hah işte budur derken gözüm ötekine kayıyor, aa bu da olabilir diyorum.
    karar veremeyince ben de böyle deyip işin içinden sıyrılmasını bildim:)
    akşamınız hayırlı olsun efendim:)

    YanıtlaSil
  3. Resmi büyütmeden bakmıştım..
    Büyütünce o olduğun belliymiş zaten..
    Hiç değişmemişsin hakkaten..
    Gülüş bile aynı :))

    YanıtlaSil