Yeşillik

Nisan 16, 2006

Can'a "Ne kadar şanslı olduğunu biliyor musun?" diye sordum. Pazardan aldığım bilimum yeşilliği neşeyle dolaba yerleştirmemi seyrederek "Biliyorum" dedi. "Bundan sonra sana çiçek yerine sebze getireceğim" diye ekledi.

Hımm, semizotu demeti de hiç fena bir hediye değil.

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. bence kendisine almış o hediyeyi, çünkü akşama lezzetli bir yemek olarak önüne gelecek:)

    YanıtlaSil
  2. Oburum benim...Tavuklu,Rus salatalı ve diet kolalı günleri de bilirim ben
    Tiffy

    YanıtlaSil
  3. çiçek yerine sebzee :)))
    çok hoştu, çok güldüm

    YanıtlaSil
  4. kesinlikle katılıyorum.çiçeklerin koparılıp hediye edilmesindense sebzelerin hediye edilmesini tercih ederim....:)))
    her türlüsü olabilir yeeterki sebze olsun:)

    sevgiyle kal
    BibiS

    YanıtlaSil