Sürüngen

Nisan 17, 2006

Gözlerimi açabilseydim birşeyler yazabilirdim belki... Çook uykum var... Bir fotoğraf koyayım dedim ama onu bile arayamayacağım şimdi.

Günaydın diyeyim de gün aydın olsun bari.

Sürünme, kalk işte kalk.. Uyansana....

Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. Haydi kalk uyan.Pencereyi aç doğan güneşe merhaba de
    günaydınnnnnnnn

    YanıtlaSil
  2. Günaydın Nilüfer, bu yazıyı yazdıktan sonra çayımı alıp bahçeye çıktım, biraz temiz hava aldım iyi geldi. Ama, bıraksalar uyurum yine :)

    YanıtlaSil
  3. Günaydıııın

    Senin pencerinin dışında cennet var,haydi kalk.

    YanıtlaSil
  4. günaydın...
    kışın Ankara'nın soğuğu tek bir işe yarar, o da sabah çok güzel uyku açıyor. soğuk zehir gibi yüzünü sokunca uyku muyku kalmıyo valla:)

    YanıtlaSil
  5. Günaydın Handaaann:((Ya erkenden giremedim netee. Gene geç kaldım yaa:((

    Güzel birgün, güzel bir hafta diliyorum sana....

    YanıtlaSil
  6. Günaydın canım handan:)) ben yazana kadar öğle oldu ya hadi neyse:))

    YanıtlaSil
  7. Benimkide akşam oldu ama neyse :D Günaydın!! Bu diyemediğim tüm günler için olsun ;) Bende sürünüyorum her sabah ;)

    YanıtlaSil
  8. Handaan?

    Uyuyor olamazsın! Günaydın. Nerelerdesin? Bak gidecek olursan ben de eşlik edeceğim sana haberin olsun...

    YanıtlaSil
  9. tamam .kalktım.

    günaydın :)

    YanıtlaSil
  10. I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! » »

    YanıtlaSil