Alaca

Nisan 20, 2006


Rengimi kaybettim, bulamıyorum... Hepsi üzerimden kayıp düşüyor. Bir mavi olsam, huzura dalsam. Başka hiçbirşey istemiyorum...

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. En kısa zamanda, maviye kavuşman dileğiyle...

    Evet yaa dün seninle konuşurken iyiydim. Sonra gelen bir telefon sinir etti beni. Ardından bir dolu telefon ettim daha da sinir oldum. Bütün bunlar devletin sağlık politikasıyla alakalı şeyler. Çark işlemiyor, birilerinin şunu yaptık, bunu yaptık demesine rağmen. Lafla yürüseydi işler...Ooohhhoooo. Çok konuştum gene:)) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Handan'cığım, Hangisi acaba başlıklı yazını kaçırmışım dün, meğer fotoğraftaki küçük handan'ı bilen tek benmişim haaa:))
    Eee Ortak, bu kadar arkadaş arasından bir kişinin bildiği bir yarışmada bilene ödül yok mu?:))))

    YanıtlaSil
  3. merhaba handan,

    arada olur böyle..kendine renk terapisi yap..bende bugün rengarenk fotograflar indirdim. bir ara onlari koyacagim bloga..

    sima

    YanıtlaSil
  4. handaaaan bloguma bi bak, senin icin birsey koydum:=)

    sima

    YanıtlaSil
  5. arada değişik renkler denemek iyi oluyor bir gün mor bir gün turuncu bazen kırmızı .. değişim olmalı

    YanıtlaSil