LOST

Nisan 16, 2006


Benim kadar dizi film seyretme özürlü insan varsa söylesin. Sevdiğim sadece bir tane dizi film var: Lost. Ve ben hangi günler olduğunu yeni öğrendim. Saati ise hâlâ muallakta.

Bu gece ilk defa hatırladım. Günlerden pazar olduğunu hatırladım önce. Ama saat 21:30 a geliyordu. Neyse ki bugün 22:00 de yayınlanıyormuş. Bir mutluyum ki filmimi seyredeceğim için. Ama bende şans ne gezeerrr.. Geçen gün yarısını izlediğimin tekrar bölümüymüş.

Neyse canım, ayda bir bölümü seyretmek de bir rekor bana göre.

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. :))

    İyi geceler Handaaaannn:))

    YanıtlaSil
  2. Bak sabahta erken kalkıp günaydın diyeceğim sana:))Hırs yaptım....

    YanıtlaSil
  3. Günaydın. Biz valla lostu saat saat bekliyoruz, nasıl unutabiliyorsun sen?

    YanıtlaSil
  4. Günaydın Katre, başka bir sabaha artık :)

    Günaydın Gece, unutuyorum valla,ama dün hatırladım gibi oldu, belki bir ilerleme kaydetmişimdir. Tv ile hiç alakam yok ki benim.

    YanıtlaSil
  5. Aman boş ver seyretme, saçma sapan bitirdiler diziyi:-)

    YanıtlaSil