Gitmek

Nisan 27, 2006

Birisi ölür, için buz gibi olur, kocaman bir boşluğa bakar "yok artık" dersin.

Sabah kalkarsın yine, güneş gözünü alır hapşırırsın, bir arkadaşınla konuşurken komik birşey olur gülersin. Sonra gülümsemen donar dudaklarında, boşluk sarar yeniden seni.

Saçını toplarsın, aynaya bakarsın, karnın acıkır sana inat. "Hayat devam ediyor" derler. Devam eder. Bulaşık yıkarsın. Hava rüzgârlıdır. Islak çamaşırları asarsın ipe bir bir. Derken eline geliverir bir çorap teki, birlikte geçen güzel bir günden hatıralar taşıyan rengârenk bir kıyafet. Göz yaşlarına boğuluveririsin.

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. ağlatmaya mı çalışıyosun sabah sabah beni?

    YanıtlaSil
  2. BAZENDE BİR YAZI OKURSUN GÜNÜN TAM ORTASINDA...
    YORUMUN BİLE FAYDA ETMEZ

    YanıtlaSil
  3. çamaşır ve bulaşıklarıda özdeyişlerinin arasına koymaya başladın ya handan..ben ne diyeyim artık sana..;)
    o öldüğünde bir sürü eşyasını aldım saklamak için.yeşil bir hırkası vardı..onu babaanneme verdim..o giyiyor şimdi..o da giderse yine bana kalacak o hırka...bakıp bakıp iki kişi için üzüleceğim bu sefer...hayat işte..her şey yer değiştiriyor.insanlar bile.
    ben yine darlandım..

    YanıtlaSil
  4. Herkesin de dediği gibi hayat herşeye rağmen acılarla ve mutluluklarla devam ediyor...

    YanıtlaSil
  5. Hüzünlendim seninle birlikte ben de.
    İçinde yarattığı o boşluğu ne güzel yansıtmışsın yazına.
    Allah sabır versin ve hiç bir yakınının acısını göstermesin, hepimize...

    YanıtlaSil
  6. of anam oooooooooooof....

    YanıtlaSil
  7. Gitme eğer arkasından el sallarken o görüyorsa güzeldir...Vedalaşmaya vakit kalmışsa, nedeni varsa,dönme ümidi varsa vesaire vesaire...
    Dönmeyen gemilere o rıhtımdan o kadar baktım ki ben...Kalmak o fazla acı verendir...
    Tiffy

    YanıtlaSil