"Wash Away Those Years"

Nisan 11, 2006

Well if you just close your eyes
And just imagine everything's alright
But do not hide your tears
'Cause they were sent to wash away those years
Maybe we can wash away those years
I hope that you can wash away those years


Creed

Gözlerimizi kapatıp herşeyin iyi olduğunu hayal edelim hadi. Ama gözyaşlarımızı saklamak yok, çünkü onlar yıllarla birikenleri alıp götürmek için bize gönderildiler...

Şarkı burada....

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. gözlerimi kapatıp şarkıyı içimden söylemeye kalktım. bildiğim unuttuğum şarkılar listesindeymiş meğer. sonra sustum şarkıyı dinledim. ama ağlayamadım.

    YanıtlaSil
  2. harika bir şarkı, paylaştığın için teşekkürler..
    özellikle girişi çok etkileyici.

    YanıtlaSil
  3. ne yani şimdi ağlamayanlar dinleyemiyormu aa

    YanıtlaSil
  4. Bazen ağladığımızın farkına varamayız Temha, belki de ağlamışsındır.

    Beğendiğine sevindim İvriz, bugünlerde kasetlerimi mp3 e çeviriyorum, arada unuttuğum şarkılara rastlıyorum böylece.

    Ağlamayana şarkı yok
    Nimpi:)

    YanıtlaSil