İÇERDE

Nisan 25, 2006

Pencere, en iyisi pencere;

Gecen kuşları görürsün hiç olmazsa;

Dört duvarı göreceğine.
Orhan Veli



Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. en alttaki pencere benim olsun..gerçi dal yüzünden önümü göremem ama olsun..olmadı keseriz ağacı..günaydın handan..ya canım sıkıldı..volkan blogunu kapamış..noluyo bu millete..üffff.yarında çok komik bi iş aldım başıma..oğlumun sınıfı iş yerime gelecekler..cümbür cemaat..öğretmenler felan.bi sürü çocuk...napcam ben yaaaa...

    YanıtlaSil
  2. fotograflar cok hos olmus. pencere resimlerini cok severim zaten...

    sima

    YanıtlaSil
  3. Pencereler demirsiz olsun,telsiz olsun..
    Açık olsun , ferah olsun...
    Bol olsun..

    En alttaki güzelmiş ...

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık Handancım. Çok hoş kareler olmuş. Pencere kapı fotoğraflarının yeri başkadır bende. Sana hoşuma giden bir pencere fotoğrafı yollamak isterim. Sitene hayranım. Her defasında yazmaktan bıkmadım. Sen YETEEEEEER diyene kadar yazacağım sanırım:D

    YanıtlaSil
  5. Daisy, o pencerenin dalını kestirmem ben :)

    Evet Ozo, gün batımı fotoğraflarını da koyacağım daha sonra.

    Teşekkür ederim Sima, özellikle eski evlerin pencereleri çok güzel oluyor.

    Ne güzel söylemişsin Ece :)

    Sağol Deniz, beni mutlu ettin. İsterim tabi ki pencere fotoğrafı.

    YanıtlaSil