Hayata Yeniden

Nisan 11, 2006


Dallarıma neden kurtlar girmiş demedi. Hani benim çiçeklerim bu mevsimde diye yakınmadı. Uzundum kısaldım diye dünyaya küsmedi. Umurunda bile olmadı aslında bütün bunlar. Hayattaydı... Kurumuş görünen gövdesinden yeniden filizleniverdi vakti geldiğinde. Ne erken ne de geç...

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. Yeniden filizleneceğimi bilsem, benim de umurumda olmaz geçmişteki tüm olumsuzluklarım:)))
    Günaydın Handan'cığım, döktürmüşsün yine valla...

    YanıtlaSil
  2. Yukarıdaki isimsiz ben oluyorum:))

    YanıtlaSil
  3. ben de olacam öyle. Yeniden filizleceğim vakti geldiğinde.

    YanıtlaSil
  4. şu bizim bahçedeki kayısı varya hani anlatmıştım; işte onun güzel mi güzel çağlaları olmuş, nasıl da lezzetlilermiş sorma!

    şimdi biz nası keselim bu ağacı?
    böyle diye diye tamamen kaybedeceğiz galiba:(

    YanıtlaSil
  5. Yeniden filizlenmeyeceğin ne malum Le Jardin :) Teşekkür ederim.

    Sevgili Gece, öyle olacak tabi, tam vaktinde...

    İvriz, bari kurumuş dallarını kesin ağacın, kendine gelsin biraz, hepsini kesmenize gerek yok ki..

    YanıtlaSil