Günaydın

Nisan 03, 2006

Cumartesi gecesinin bir yarısı çalan telefona bakarken annemin aradığını biliyordum aslında. Yok, malum olmadı, o saatte annem arar sadece, hem de telefon zaten annemin melodisinde müneccim olmaya gerek yok. Ah, bir de kardeşim arayabilir tabi onun telefonundan ki anlatacağım şey bu değil niye uzatıyorum bilmem.

Neyse işte annem aradı ama hiç aklımın ucuna gelmeyen birşey söyledi."Senin bloğuna giremiyorum, hatlarda sorun mu var?" diye sordu. Hatlarda sorun yoktu, sorun tamamen bendeydi. Ama annemle konuştuğumda, dediklerinden daha çok demediklerinden anladım ki bende sorun olması kafama göre burayı kapama hakkı vermiyordu bana, çünkü burası sadece bana ait olmaktan çıkmıştı. Onun da bizimle buluştuğu bir yerdi. Aramızdaki uzaklıkları aşarak bize geldiği bir yer.

Dün sabah saat sekiz buçuğa doğru Berrin aradı. Aramasına şaşırmadım birlikte kahvaltıya gidecektik. Ama o bana kahvaltıdan bahsetmiyordu, bloğuma ne yaptığımın hesabını soruyordu. Yazacak birşey bulamıyorsan fotoğraf koyarsın diyerek beni azarladı...

İşte böyle bir haftasonu geçirdim. Bu sefer de gittim gidiyorum diye ortalığı velveleye vermeden sessizce kapatayım demiştim ama olmadı . Deriz İz, Gece teşekkür ederim mailleriniz için. Beni çok duygulandırdınız. Daisy, çılgınım, yanımda olduğunu bilmek güzeldi. Aslı, tamam beni birkaç yüz defa daha ebeleyebilirsin ceza olarak. Kedi, bir tek senin blog kapatmaya hakkın yok herhalde , tı tı tı :)

Neyse işte, uzattım iyice.

Herkese günaydın.

Mutlu ve huzurlu bir haftaya açılsın sabahımız.

Benzer yazılarım

15 Yorum yap

  1. oh be buradaymışın :))

    YanıtlaSil
  2. oh be gelmişsin:))ya korkutun bizi yaaa. aşkolsun sana. le jardin bak senin gibi Handan da nisan bir şakası yapmış, ama o üstüne yorumları kaldırmış dedi bana. e baktım iki gün geçti..bir nisan şakasından fazla oldu bu. sana mail attımdı gece... merak ediyoruz diye. geldiğine sevindim. ya ben kapatıyor muyum blogu da sen kapatıyorsun yaaa? neyseki buradasın:))sevgimlesin Handan....

    YanıtlaSil
  3. :)Affedildin

    Bunun böyle olacağını da bilmeliydin.

    Artık seni merak eden,seven,okuyan insanlar var burada,yazmak istemediğinde bunu pek ala bir kelime ile de anlatabiliyorsun.

    Ebegümecimiyim ben aşkolsun :P

    YanıtlaSil
  4. AA..Ben de mesaj attım gelmemiş demek :))

    Neyse sen gelmişsin zaten...

    YanıtlaSil
  5. dün burayı bir açtım ki ne göreyim...
    şok oldum dersem abartmış olmam.
    içimden demeye başladım "yok canım, olamaz! hem ben burasız ne yaparım, gerekirse ben de yazmam, kapatırım blogumu. "
    Handan, sensiz bir blog alemi düşünemiyorum ben, bunu bütün samimiyetimle söylüyorum. dün moralim o kadar bozulmuştu ki...
    ama biliyordum devam edeceğini.
    blogunu kapatman için önce bizi ortalıktan kaldırman gerekecek, haberin olsun.

    hergün yazman gerekmez ki, ben haftada bire razıyım.

    artık içim çok rahat,
    zaten biliyordum bu bi şakaydı dimi?

    YanıtlaSil
  6. ah bu arada, mailini bilseydim ben de atacaktım sana. neyse ki pazar akşamı açtım blogunu, demek bütün haftasonu kapalıymış burası.mail de atıp soramam ne oldu diye, artık iyice kötü olurdum.

    yok yok sana nazar değdi, hemen "maşallah" diyorum...:)

    YanıtlaSil
  7. Bende yazıyı görünce şaşırdım.Ya habersizce çekip gitmek yok Handan,çekip gidilmez buralardan
    :-)))

    YanıtlaSil
  8. Ben nasıl bir devamsızlık içindeyimdir ki, en sevdiim blog kapanmis (beyaz hocaya sordun mu pekii kapanmak var mı yok mu diye :p) sonra açılmış.. Devamsızlıktan kalcam valla.. Lütfen ben zaten mahçubum, bi de siz böyle şeyler yapıp üzmeyiniz Handan hanımcığım..

    YanıtlaSil
  9. Sadece annenle değil bizimle de buluştuğun yer burası, kaç kez kapını çaldım ama umutsuzca geri döndüm.
    Haydi biz yaparız da Handan hocam sen beri yapma dimi, blogcuya girenin bunalıma girmeye de hakkı yok bunu bilmiyor musun:))
    Dönmene sevindim, hoşgeldin...

    YanıtlaSil
  10. Handan! Kızım. Çabuk aç o "blog"'u
    Açtın mı? Hele bir açmasaydın:)

    Halide

    Ya abla yaaa. Daha iki ay önce baktığımda açıktı blog:P Şaka tabi. Ben de okuyup, çok bir şey yazmayan ekiptenim:). Belki çok uzun şiirlerin sonunu okumuyo olabilirim. Tamam işte itiraf ediyorum. Ne yani bunun için mi kapanmıştı:) Bundan böyle uzun şiirlerin sonlarını da okuyacağım. Söz. Uzun dediğim senin şiirlerini zaten okuyorum, diğer uzun şiirler... Haydii neyse battıkça batıyoruz. Neyse işte, çiçek böcek güzel herşey:)

    Kürşad

    YanıtlaSil
  11. hosgeldin handan,

    eh bizde kiymetimizi anlamis olduk böylece. karnima yumruk yemis kibin oldumda.

    zima (homur homur)

    YanıtlaSil
  12. Ne diyeyim Handan ablacim, bir an icin "hoscakalin" lafini gorunce kendimi burda terkedilmis gibi hissettim.Geri gelmene cok mutlu oldum, heyyoo:)

    YanıtlaSil
  13. Nerden başlasam...

    Derin İz , Gece tekrar teşekkür ederim ...

    Buradayım KediCim.

    Zırt pırt blog kapatıyor diyene bak :)Hemen annemle birlik oldun bakıyorum, tı tı tı...

    Katrecim mailini geç aldım, teşekkür ederim canım. Aslında bir nisan şakası yapmayı da düşünmedim değil senin gibi, yazımı bile hazırlamıştım ama kısmet değilmiş .

    Ebegümecim benim :) Sağol affettiğin için.

    Ece, canım, senin mesajın ulaşmadı ama almış kadar oldum , sağol.

    İvriz, kötü bir şaka gibi oldu gerçekten, teşekkür ederim güzel sözlerin için.

    Gidemedim Nilüfer, ortalığı ayağa kaldırmadan sessiz sedasız kaybolayım dedim ama yapamadım :)

    Ufuk, ha ha ha, hiç güleceğim yoktu :) Sana son bir hak veriyorum devamsızlıktan bırakmadan önce.

    Hoşbuldum Le Jardin :)

    Kürşad sınav yapacağım seni, hem de günlük :)

    Zimacım, biliyorsun hiçbirinizi kırmak gibi bir niyetim yoktu. Bahar çarptı herhalde. Homurdanmanı severim senin :)

    Emir canım, seni oralarda yalnız bırakır mıyım hiç :)

    Tekrar hepinize teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil